  • 1. Data: 2005-08-05 19:58:50
    Temat: Kiedy rozliczane operacje VISA w mBanku
    Od: "IKS" <U...@d...com.pl>

    Witam,
    Czy mBank rozlicza operacje z karty VISA w weekend a może związane jest
    to z sesją KIR-u ? Mam blokadę z środy i czekam aż operacja
    (verifikacja PayPal) zostanie zaksięgowana w mBanku i nie wiem czy
    uzbroić się w cierpliwośc do poniedziałku czy sprawdzać konto w weekend.

    IKS

  • 2. Data: 2005-08-05 21:21:23
    Temat: Re: Kiedy rozliczane operacje VISA w mBanku
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Czy mBank rozlicza operacje z karty VISA w weekend a może związane jest
    > to z sesją KIR-u ? Mam blokadę z środy i

    Z KIRem nie ma to nic wspólnego

    czekam aż operacja
    > (verifikacja PayPal) zostanie zaksięgowana w mBanku i nie wiem czy
    > uzbroić się w cierpliwośc do poniedziałku czy sprawdzać konto w weekend.

    Uzbrajaj się w co chcesz, sprawdzaj konto kiedy chcesz. Nie stresuj sie -
    obciążą konto.

    Darek