  • 1. Data: 2010-02-19 12:01:55
    Temat: Kiedy skończy się hossa na GPW?
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Poniżej prognoza (zapewne błędna tak jak wiele poprzednich) analityka W.Białka.

    http://www.parkiet.com/artykul/898733_Kiedy_skonczy_
    sie_hossa_na_warszawskiej_gieldzie_.html

  • 2. Data: 2010-02-19 13:45:11
    Temat: Re: Kiedy skończy się hossa na GPW?
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Poniżej prognoza (zapewne błędna tak jak wiele poprzednich) analityka
    > W.Białka.
    >
    > http://www.parkiet.com/artykul/898733_Kiedy_skonczy_
    sie_hossa_na_warszawskiej_gieldzie_.html

    To juz nieaktuale po podwyzce stopy dyskontowej w USA

    Leszek

  • 3. Data: 2010-02-19 13:50:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 19 Feb 2010 12:01:55 +0000 (UTC), w <hllujj$1en$1@inews.gazeta.pl>, " XXL"
    <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(-a):

    > Poniżej prognoza (zapewne błędna tak jak wiele poprzednich) analityka W.Białka

    Kuczyński powiedział dokładnie -- "końcówka drugiej połowy półrocza" (czym to
    się różni od "końcówka roku"?). Zanotować, zapisać -- bo to dobry antywskaźnik
    :).

  • 4. Data: 2010-02-19 13:56:09
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(-a):

    > Poniżej prognoza (zapewne błędna tak jak wiele poprzednich) analityka
    W.Białka

    Kuczyński powiedział dokładnie -- "końcówka drugiej połowy półrocza" (czym
    się różni od "końcówka roku"?).

    Tym, że jest w czerwcu a nie w grudniu :-)

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 5. Data: 2010-02-19 14:09:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 19 Feb 2010 14:56:09 +0100, w <hlm5vd$cg2$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    "flower" <f...@w...pl> napisał(-a):

    > Kuczyński powiedział dokładnie -- "końcówka drugiej połowy półrocza" (czym
    > się różni od "końcówka roku"?).
    >
    > Tym, że jest w czerwcu a nie w grudniu :-)

    Zrobiłem "literówkę" :). "Końcówka drugiej połowy roku" -- przynajmniej tak
    zapamiętałem.

  • 6. Data: 2010-02-19 18:33:58
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(-a):

> [...]

    Kuczyński powiedział dokładnie -- "końcówka drugiej połowy półrocza" (czym
    się różni od "końcówka roku"?). Zanotować, zapisać -- bo to dobry

    Czym się różni?
    Zależy którego półroczas, bo drugiego się nie różni, a pierwszego
    zasadniczo.

  • 7. Data: 2010-02-19 18:34:22
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    "flower" <f...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Tym, że jest w czerwcu a nie w grudniu :-)

    Zrobiłem "literówkę" :). "Końcówka drugiej połowy roku" -- przynajmniej tak

    aaaa no to sie nie różni:)