  • 1. Data: 2009-01-12 15:28:44
    Temat: Killer Pocztowy - brak powiadomien mailowych?
    Od: MM <s...@s...invalid>

    Czy ktos kto zalozyl dzis lokate Killer otrzymal jakies powiadomienia
    mailowe? Wniosek wypelniony w nocy (mail z numerem konta przychodzil
    zwykle po chwili), przelew wyszedl rano pierwsza sesja (potwierdzenie
    lokaty przychodzilo okolo 15-tej), ani jednego ani drugiego maila na
    razie nie ma. Mam wlasny serwer pocztowy, inne maile przychodza, IP
    skad przychodzily powiadomienia z Pocztowego (195.205.51.14) jest
    osiagalny (nasluchuje port 25) wiec to nie blackholing &tp.

    To samo x2 (przelewy z mBanku i Aliora), kwoty nie powodujace jeszcze
    przekroczenia limitu 10k PLN (inne 2 lokaty do 16 i 19 stycznia).

  • 2. Data: 2009-01-12 17:24:46
    Temat: Re: Killer Pocztowy - brak powiadomien mailowych?
    Od: c...@g...com

    On 12 Sty, 16:28, MM <s...@s...invalid> wrote:
> [...]
    > zwykle po chwili), przelew wyszedl rano pierwsza sesja (potwierdzenie
    > lokaty przychodzilo okolo 15-tej), ani jednego ani drugiego maila na

    To samo: brak maili. A jako że robię przelewy dopiero po otrzymaniu
    powiadomień to nadal czekam i zastanawiam się czy zakładać 2-gi raz.

  • 3. Data: 2009-01-12 18:27:32
    Od: MM <s...@s...invalid>

    c...@g...com wrote:

    > To samo: brak maili. A jako że robię przelewy dopiero po otrzymaniu
    > powiadomień to nadal czekam i zastanawiam się czy zakładać 2-gi raz.

    Po telefonie na infolinie udalo sie ustalic, ze aktualnie jest problem
    z wysylaniem powiadomien i pracuja nad jego rozwiazaniem, ale srodki
    wplynely i lokaty sa zakladane z data wplywu srodkow (dzisiejsza),
    nawet jesli potwierdzenia przyjda pozniej. Oby...

  • 4. Data: 2009-01-12 21:25:53
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    MM pisze:
> [...]
    > skad przychodzily powiadomienia z Pocztowego (195.205.51.14) jest
    > osiagalny (nasluchuje port 25) wiec to nie blackholing &tp.

    Od teraz maile z Pocztowego przynosi listonosz ;-)