  • 1. Data: 2010-02-01 19:12:32
    Temat: Kolejne pytanie do Dietera.....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Statistica 7.1 - import danych z Metastock'a
    http://tiny.pl/hmlcp

    "[...] Jesli nie dasz rady dokonac importu moja metoda, to zrob to za pomoca
    instrukcji zaproponowanej przez J. Maliszewskiego: [...]".

    Czy autor w/w instrukcji, i komentator z poniższej strony...:

    Jacek Maliszewski komentuje
    http://jacekmaliszewski.blox.pl/html

    ... to jedna i ta sama osoba ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-02-01 21:08:58
    Temat: Re: Kolejne pytanie do Dietera.....
    Od: fatso <f...@n...com>

    preciez to nasz dawny kolega grupowy. Zaglada tu czasem.
    Jak widze z satysfakcja, nie musi juz rzucac swoich perel madrosci przed
    wieprze tutaj za darmo.
    Pozdrawiam

    fatso Gromkopierdiejew

  • 3. Data: 2010-02-02 14:32:20
    Od: Virck <v...@n...com>

    On 2/1/2010 10:08 PM, fatso wrote:
    > preciez to nasz dawny kolega grupowy. Zaglada tu czasem.
    > Jak widze z satysfakcja, nie musi juz rzucac swoich perel madrosci przed
> [...]

    Opedzolil dolary po 5zl i Pan....-;))))

  • 4. Data: 2010-02-02 14:44:24
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
    > preciez to nasz dawny kolega grupowy. Zaglada tu czasem.
    > Jak widze z satysfakcja, nie musi juz rzucac swoich perel madrosci przed
    > wieprze tutaj za darmo.

    Kiedys pamietam bylismy na etapie kredytów hipotecznych.
    On analizowal i ja analizowalem.
    "Wszyscy" wtedy brali kredyty nominowane w Euro.
    On wzial w Dolarze ... ja o tym myslalem, ale wzialem w Zlotówkach.
    Ci w Euro potem przeklinali swój wybór.
    Kto wzial w Dolarze, cieszyl sie :).

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-02-02 16:29:19
    Od: Virck <v...@n...com>

    On 2/2/2010 3:44 PM, Robert Wicik wrote:
> [...]
    > "Wszyscy" wtedy brali kredyty nominowane w Euro.
    > On wzial w Dolarze ... ja o tym myslalem, ale wzialem w Zlotówkach.

    A kto nie wzial wogole kredytow ten cieszy sie jeszcze bardziej.....-;)))))

  • 6. Data: 2010-02-02 19:39:10
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    .

> [...]
    > "Wszyscy" wtedy brali kredyty nominowane w Euro.
    > On wzial w Dolarze ... ja o tym myslalem, ale wzialem w Zlotówkach.

    panienka

    kredyty biorą biedaki

    buhahahaha

    zdrowie biedaków

  • 7. Data: 2010-02-02 20:03:46
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Virck" <v...@n...com> napisał w wiadomości

    > A kto nie wzial wogole kredytow ten cieszy sie jeszcze
    > bardziej.....-;)))))

    A jeszcze bardziej ten, kto wziął, spłacił szybko i zarobił na nieruchomości
    100% - koszty ;]

  • 8. Data: 2010-02-03 11:46:28
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    fatso wrote:

    > preciez to nasz dawny kolega grupowy. Zaglada tu czasem.
    > Jak widze z satysfakcja, nie musi juz rzucac swoich perel madrosci przed
    > wieprze tutaj za darmo.

    Kurcze to może i ja coś zaprognozuje i zrobią ze mnie głównego ekonomistę?
    No to prognozuje: WIG20 przebije 2550 do 5 marca. Jedziemy ;)

  • 9. Data: 2010-02-06 01:39:30
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Tak. To ta sama osoba.

    D.

  • 10. Data: 2010-02-06 23:05:45
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    a propos co sądzisz o jego prognozie z 25.01 ?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.