-
1. Data: 2004-11-26 08:20:14
Temat: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
Od: SID <s...@g...pl>
Czekam na kartę haseł jednorazowych 12dni - dzwonię do nich - okazuje
się, że karta zostala wysłana wczoraj - czyli w 11 dniu oczekiwania.
Ciekawe ile w sumie jeszcze poczekam - INTELIGO to totalna porażka.
SID
-
2. Data: 2004-11-26 09:55:25
Temat: Re: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
Użytkownik SID napisał:
> Czekam na kartę haseł jednorazowych 12dni - dzwonię do nich - okazuje
> się, że karta zostala wysłana wczoraj - czyli w 11 dniu oczekiwania.
>
> Ciekawe ile w sumie jeszcze poczekam - INTELIGO to totalna porażka.
Karte wysylaja po zuzyciu polowy kodow. Jesli korzysta sie z konta w
miare standardowo, to karta dluuugo czeka na uzycie. Jesli korzystasz
niestandardowo (wykonujesz mnostwo jednorazowych przelewow itp.) to
rzeczywiscie mozesz miec problem. Ale moze wtedy pomysl o innym banku?
I ciekawostka. Citi wysyla karty do stanow zwylkym listem, a nie
priorytetem, wiec ida prawie 2 miesiace, a nie tydzien. Biorac pod
uwage, ze wysylaja w miesiacu gdy uplywa waznosc poprzedniej karty,
klienci sa przez miesiac odcieci od swojej kasy. To taka przestroga
mala. Moze warto uprzedzac fakty i odpowiednio wczesnie zazyczyc sobie
wyslania priorytetem.
Bartol
-
3. Data: 2004-11-26 10:12:46
Temat: Re: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
Od: "Paweł" <t...@o...pl>
> Karte wysylaja po zuzyciu polowy kodow. Jesli korzysta sie z konta w
> miare standardowo, to karta dluuugo czeka na uzycie. Jesli korzystasz
> niestandardowo (wykonujesz mnostwo jednorazowych przelewow itp.) to
> rzeczywiscie mozesz miec problem. Ale moze wtedy pomysl o innym banku?
nie musi - wystarczy wtedy zamówić wysłanie karty kodów "na zapas"
-
4. Data: 2004-11-26 11:24:35
Temat: Re: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
Użytkownik Paweł napisał:
>>Karte wysylaja po zuzyciu polowy kodow. Jesli korzysta sie z konta w
>>miare standardowo, to karta dluuugo czeka na uzycie. Jesli korzystasz
>>niestandardowo (wykonujesz mnostwo jednorazowych przelewow itp.) to
>>rzeczywiscie mozesz miec problem. Ale moze wtedy pomysl o innym banku?
>
> nie musi - wystarczy wtedy zamówić wysłanie karty kodów "na zapas"
No to nie wiem czego sie czepia moj przedpiszca.
Bartol
-
5. Data: 2004-11-26 12:33:08
Temat: Re: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
Od: SID <s...@g...pl>
Bartol Partol wrote:
> Użytkownik Paweł napisał:
>
>>> Karte wysylaja po zuzyciu polowy kodow. Jesli korzysta sie z konta w
>>> miare standardowo, to karta dluuugo czeka na uzycie. Jesli korzystasz
>>> niestandardowo (wykonujesz mnostwo jednorazowych przelewow itp.) to
>>> rzeczywiscie mozesz miec problem. Ale moze wtedy pomysl o innym banku?
>>
>>
>> nie musi - wystarczy wtedy zamówić wysłanie karty kodów "na zapas"
>
>
> No to nie wiem czego sie czepia moj przedpiszca.
>
> Bartol
Mam porównanie z Multibankiem i może dlatego uważam system stosowany w
INTELIGO za dno.
Tam kartę kodów można otrzymać od ręki w oddziale banku lub zamówić do 5
kart które jak na razie docierały do nas w ciągu 2 dni.
SID
-
6. Data: 2004-11-26 12:41:28
Temat: Re: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
Od: GideoN <z...@p...pl>
SID wrote:
>
> Mam porównanie z Multibankiem i może dlatego uważam system stosowany w
> INTELIGO za dno.
>
> Tam kartę kodów można otrzymać od ręki w oddziale banku lub zamówić do 5
> kart które jak na razie docierały do nas w ciągu 2 dni.
>
jak narazie karty kodow z Inteligo docieraja do mnie w przeciagu 4 dni,
no a argument ze w multibanku mozna w oddziale pobrac karty kodow a w
Inteligo nie, jest conajmniej debilny :-)
jednakze jak wiele razy juz na tej grupie podam ci bardzo dogodne
rozwiazanie : zmien bank, wroc do Multibanku np.
--
GideoN
-------------------------------------------
Cry 'Havock' and let slip...the dogs of war
-------------------------------------------
-
7. Data: 2004-11-26 13:05:39
Temat: Re: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
SID wrote:
>
> Mam porównanie z Multibankiem i może dlatego uważam system stosowany w
> INTELIGO za dno.
>
Skoro uwazasz, ze Inteligo to dno, to wez zmien bank i przestan narzekac
marudo.
-
8. Data: 2004-11-26 13:08:35
Temat: Re: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>
GideoN wrote:
> jednakze jak wiele razy juz na tej grupie podam ci bardzo dogodne
> rozwiazanie : zmien bank, wroc do Multibanku np.
Tak tylko tam nie zalozy sobie (dodatkowo za darmo) 400 subkont :)
do SID:
Troche mi to wyglada jak uzycie mlota pneumatycznego do otwierania
konserw, lub raczej odwrotnie. Najwyrazniej Inteligo nie jest
przystosowane do sposobu w jaki je uzywasz. Zaakceptuj to i zmien sposob
uzywania, lub zmien bank.
Pozdrawiam
Krzysztof
-
9. Data: 2004-11-26 13:53:15
Temat: Re: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
Od: GideoN <z...@p...pl>
Krzysztof wrote:
> Tak tylko tam nie zalozy sobie (dodatkowo za darmo) 400 subkont :)
wiem o tym :-) i wiem tez ze z tym zwiazany jest wlasnie problem karto
kodowych. Swoja droga zastanawiam sie, czy to nie jest aby specjalne
dzialanie inteligo, zeby takie osoby zniechecic. Bo do mnie jakos
przychodza w ciagu 4 dni te karty bez zadnych telefonow ponaglajacych do
nich.
--
GideoN
-------------------------------------------
Cry 'Havock' and let slip...the dogs of war
-------------------------------------------
-
10. Data: 2004-11-26 13:58:41
Temat: Re: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
Od: "Paweł" <t...@o...pl>
> > nie musi - wystarczy wtedy zamówić wysłanie karty kodów "na zapas"
>
> No to nie wiem czego sie czepia moj przedpiszca.
a to pierwszy raz w życiu widzisz kogoś kto sie czepia bez sensu ? :-)
fakty, fakty i jeszcze raz fakty :
Inteligo ma swój "algorytm wysyłania" kodów zdrapek - wyglada to mniej
więcej tak, że po zużyciu połowy karty kodów wysyłają klientowi następną
automatycznie
stąd prosty wniosek że jeśli ktoś używa tych kodów "liniowo" w czasie to nie
ma żadnego problemu
jeśli natomiast ktoś pierwszą połowę kodów zużył np w ciągu 4 miesięcy - a
nagle przyśpieszył po osiągnięciu połowy i w ciągu 10 dni zużywa resztę - to
może sie jak widać wyżej zdarzyć że inteligo nie zdąży dosłać tych kodów na
czas
jeśli ktoś wie jak to działa lub poprostu jest przezorny to wystarczy
skorzystać z dostępnej w inteligo opcji i zamówić kartę kodów "na zapas" -
niech sobie leży i czeka - na tej zasadzie mam np w domu 2 listy z kodami z
mbanku i jak zacznę używać ostatniej listy to od razu zamówię 2 nowe na
zapas
dzięki takiemu prostemu sposobowi masz problem całkowicie z głowy - ale
prościej jest oczywiście zgłosić pretensje niż ruszyć głową
a systemu idealnego poprostu nie ma - kiedyś myslałem że ideałem jest token
ale jak zobaczyłem co VWBank robi z wymianą tokenów to juz chyba wolę kody
papierowe