  • 1. Data: 2010-08-31 18:07:19
    Temat: Kołotko cyt: Tusk to finansowy IMPOTENT --ale wstyd.
    Od: "jan kowalski" <m...@g...pl>

    jak banki łupiły polskie firmy za opcje to było ok ....

  • 2. Data: 2010-08-31 18:27:45
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    jan kowalski wrote:

    > jak banki łupiły polskie firmy za opcje to było ok ....

    To absolutnie nie jest OK. Mnie dziś moje biuro maklerskie wystawiło do
    wiatru. Wczoraj zrealizowali zlecenie sprzedaży na kontrakty, a dziś
    musiałem się odwracać ze stratą. Jutro się oflaguję, a w przyszłym tygodniu
    zaczynam głodówkę. Tusk musi mi to zwrócić. BM jest niemieckiego banku BRE.
    Te transakcje, które miałem zyskowne to osiągnąłem dzięki swojej wiedzy i
    inteligencji. Ta dzisiejsza wtopa to przez tych niemieckich Żydów z BRE.
    Mnie do tej dzisiejszej wtopy zmusili. Wbijali gwoździe pod paznokcie.

  • 3. Data: 2010-08-31 19:47:22
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    a jak by kołatka pochwalił rudego, to ok???
    kurwa pogubiłem sie

  • 4. Data: 2010-08-31 19:49:39
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    ooo jadzia wykorbiła