  • 1. Data: 2009-06-19 14:24:09
    Temat: Komin
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl>

    Jaka rure mozna wstawić do komina. Problem w tym, ze nie jestem zdecydowany
    czy ma byc piec na olej czy pelety a wykonawca chce stawiac komin i wsadzic
    od razu rurę.

  • 2. Data: 2009-06-19 14:31:23
    Temat: Re: Komin
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zdecydowany
    > czy ma byc piec na olej czy pelety a wykonawca chce stawiac komin i

    z tektury

  • 3. Data: 2009-06-19 14:36:19
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

> [...]
    > zdecydowany
    > czy ma byc piec na olej czy pelety a wykonawca chce stawiac komin i

    ze styropianu albo foli sniadaniowej. a poza tym musi byc tzw. 'kwasiak'. w
    szpary miedzy ceglami laduj ile wlezie lsd.

    pzdr
    rk

  • 4. Data: 2009-06-19 16:01:23
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > zdecydowany
    > czy ma byc piec na olej czy pelety a wykonawca chce stawiac komin i

    Sorry NTG. Ale widze panowie ze dowcip cienki.

  • 5. Data: 2009-06-19 18:08:07
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Użytkownik "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Sorry NTG. Ale widze panowie ze dowcip cienki.

    Jaki dowcip? Dostałeś praktyczne porady bez nawiązywania do PO, PiS i
    Prezydenta PiS.

    --
    marfi

    4172 (20090619) __________

  • 6. Data: 2009-06-19 18:28:25
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    marfi pisze:

    > Jaki dowcip? Dostałeś praktyczne porady bez nawiązywania do PO, PiS i
    > Prezydenta PiS.

    W kwestii formalnej.

    Ach, ta młodzież. Nie ma czegoś takiego, jak Prezydent PiS.
    W partii PiS jest jest stanowisko przewodniczącego.
    W RP jest Prezydent.

  • 7. Data: 2009-06-19 18:43:33
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 19 Cze, 20:28, Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> wrote:

    > W kwestii formalnej.
    >
    > Ach, ta młodzież. Nie ma czegoś takiego, jak Prezydent PiS.
    > W partii PiS jest jest stanowisko przewodniczącego.
    > W RP jest Prezydent.

    W TEJ RP jest PrezydĘĘĘĘt PIS

  • 8. Data: 2009-06-19 18:53:55
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > W kwestii formalnej.
    >
    > Ach, ta młodzież. Nie ma czegoś takiego, jak Prezydent PiS.
    > W partii PiS jest jest stanowisko przewodniczącego.
    > W RP jest Prezydent.

    Wybacz... ja od urodzenia jestem bezpartyjny i myślałem, że partyjniaki z
    PO, SLD, Samoobrony, LPR itp. nie głosowalłi na obecnego Prezydenta
    Kaczyńskiego bo mieli swojego kandydata ale skoro twierdzisz, że się mylę to
    może jako partyjny aktywista wiesz swoje :)
    --
    marfi

    4172 (20090619) __________

  • 9. Data: 2009-06-19 19:02:37
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    marfi pisze:
> [...]
    > Kaczyńskiego bo mieli swojego kandydata ale skoro twierdzisz, że się
    > mylę to może jako partyjny aktywista wiesz swoje :)

    Ja bezpartyjny jestem dopiero od 18 roku życia, ale mimo tego wybaczam.

  • 10. Data: 2009-06-19 19:11:06
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Ja bezpartyjny jestem dopiero od 18 roku życia, ale mimo tego wybaczam.

    A ja głupi myslałem, że jesteś PO-partyjniakiem bo tak skutecznie obrzydzasz
    wszysko co związane z Kaczyńskimi, Lepperem, Giertychem, Hojarską i
    Łyżwińskim :)

    --
    marfi

    4172 (20090619) __________