  • 1. Data: 2002-08-19 09:04:45
    Temat: Komunikat prasowy mBanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    P.S. Na www.prnews.pl - sa dostepne wybrane wiadomosci z serwisu
    www.netpr.pl :D (na dole strony glownej).

    W sierpniu mija rok od momentu, kiedy mBank - pierwszy wirtualny bank w
    Polsce i Allegro.pl rozpoczęły współpracę na płaszczyźnie ułatwiania
    dokonywania transakcji w Internecie. Z okazji rocznicy, w dniu dzisiejszym
    rozpoczyna się konkurs wiedzy o mBanku i Allegro.pl. Główną nagrodą jest
    11.111,11 zł przelane na rachunek zwycięzcy w mBanku. Kolejnych dziesięciu
    laureatów otrzymuje zestaw mBankowych upominków - niespodzianek.

    Obie platformy e-biznesu to liderzy rynku: mBank - bankowości wirtualnej,
    Allegro.pl - aukcji internetowych w Polsce. Współpraca pomiędzy mBankiem i
    Allegro.pl polega na ułatwianiu wszystkim Klientom banku udziału w aukcjach
    internetowych. Posiadając rachunek w mBanku, kupujący może w szybki i
    darmowy sposób zapłacić za transakcję, m.in. dzięki zdefiniowanemu
    przelewowi na rachunek Allegro. mBank gwarantuje swoim Klientom kontrolę nad
    wszystkimi operacjami finansowymi związanymi z aukcjami przez 24 godziny na
    dobę oraz brak opłat za prowadzenie rachunku.

    Rocznicowy serwis internetowy startuje 19 sierpnia. Do 6 września codziennie
    na stronie www.Allegro.pl/11111 będzie pojawiać się jedno pytanie na temat
    mBanku lub Allegro.pl. Łącznie, w czasie trwania konkursu opublikowanych
    zostanie dziewiętnaście pytań konkursowych.

    W zabawie mogą wziąć udział wszyscy zarejestrowani użytkownicy Allegro.pl,
    którzy w terminie do 16 września br. posiadać będą min. 25 zł depozytu na
    swoim rachunku w mBanku. Chętni do udziału w konkursie powinni również
    dokonać transakcji w Allegro.pl w czasie trwania konkursu.

    Równocześnie zostanie przeprowadzona internetowa aukcja, na której mBank
    wystawi swoje upominki: metalowe termosy, bluzy, rocznicowe kubki i itp.
    Suma pozyskanych z licytacji środków zostanie przeznaczona na cel
    charytatywny - zasili konto Pogotowia Opiekuńczego nr 1 w Łodzi.

    Więcej informacji na stronach: www.mBank.com.pl i www.allegro.pl/11111/

    Z pozdrowieniami

    Szymon Midera
    Rzecznik Prasowy

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-08-19 10:13:17
    Temat: Re: Komunikat prasowy mBanku
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

> [...]
    > 11.111,11 zł przelane na rachunek zwycięzcy w mBanku. Kolejnych dziesięciu
    > laureatów otrzymuje zestaw mBankowych upominków - niespodzianek.

    No ta ja mam pytanie w zwiazku z pytaniem dnia: ktora karte wydaje mBank?:
    -czy Visa Classic Electron to to samo co Visa Electron? -bo ja sie pogubilem
    :))
    POzdrawiam
    Wall

  • 3. Data: 2002-08-19 13:07:56
    Temat: error 404
    Od: "cnu" <!cinu@o2.pl>

    czy po wejściu na :
    http://www.allegro.pl/nagrody.html
    też macie:
    HTTP 404 - Nie znaleziono pliku
    :)
    pozdr
    CNU

  • 4. Data: 2002-08-19 13:22:36
    Temat: Re: error 404
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > HTTP 404 - Nie znaleziono pliku

    taaa :)

  • 5. Data: 2002-08-19 22:35:09
    Od: "cnu" <!cinu@o2.pl>

    > taaa :)

    noc już głucha
    a i strona dalej jakaś taka .... 404 :)
    doszli może do wniosku że jak wygrasz to pooglądasz sobie do woli

  • 6. Data: 2002-08-19 23:07:11
    Od: "cnu" <!cinu@o2.pl>

    już jest ale tu:
    http://www.allegro.pl/11111/nagrody.html