  • 1. Data: 2006-05-23 10:51:56
    Temat: Komunikat w mBanku - HAHAHA
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Dziś loguję się do mBanku, patrzę -- jest Komunikat w SFI. Klikam i czytam:

    "Hossa na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych trwa! Skorzystaj z
    usługi eMAKLER w mBanku i zyskaj na wzroście cen akcji. Otwarcie i prowadzenie
    rachunku maklerskiego oraz jedna oferta w notowaniach ciągłych bez opłat."

    HAHAHA -- debile? idioci? :)

  • 2. Data: 2006-05-23 11:10:08
    Temat: Re: Komunikat w mBanku - HAHAHA
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > usługi eMAKLER w mBanku i zyskaj na wzroście cen akcji. Otwarcie i
    > prowadzenie rachunku maklerskiego oraz jedna oferta w notowaniach

    Ale kto miałby być tym debilem lub/i idiotą i dlaczego??
    IMHO komunikat jak najbardziej na miejscu nawet dzisiaj, kiedy mamy korektę
    w blisko czteroletniej hossie, więc chyba nie mBank. GPW? Na GPW ślicznie
    się zarabia w daytradingu nawet na akcjach, więc dlaczego GPW?

  • 3. Data: 2006-05-23 13:00:08
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 23 May 2006 13:10:08 +0200, w <4472eda7$1@news.home.net.pl>, "K.K."
    <z...@h...oraz.pl> napisał(-a):

    > IMHO komunikat jak najbardziej na miejscu nawet dzisiaj, kiedy mamy korektę
    > w blisko czteroletniej hossie, więc chyba nie mBank. GPW? Na GPW ślicznie
    > się zarabia w daytradingu nawet na akcjach, więc dlaczego GPW?

    Wybacz, ale w obecnej chwili nie ma żadnej hossy na GPW, a zarabiania na
    pojedynczych spółkach -- jak mnie pamięć nie myli -- nie nazywa się "hossą".

    A że w długiej perspektywie giełda przynosi zysk... kurcze, to w takim razie na
    giełdach nigdy nie ma bessy, bo zawsze da się dobrać na tyle długi czas, by
    wykazać "hossę". :>.

  • 4. Data: 2006-05-23 14:02:20
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    r...@a...net.pl pisze:

    > Wybacz, ale w obecnej chwili nie ma żadnej hossy na GPW, a zarabiania na
    > pojedynczych spółkach -- jak mnie pamięć nie myli -- nie nazywa się "hossą".

    Chyba nie obserwowałeś GPW - piszesz o czymś innym :-P. Przez ostatni rok
    (jeśli mnie pamięć nie zawodzi) WIG20 nabił + 1400 pkt - a to jest ewidentna
    hossa.

    Trwająca od kilku dni korekta (choć w tej chwili wig20 ma około +2%) dopiero
    *może* okazać się początkiem bessy, ale to jeszcze nic pewnego - zbyt krótki
    okres aby tak rokować.

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 5. Data: 2006-05-23 18:39:05
    Od: "d_v_d" <d...@v...pl>

    Zapoznaj sie z takimi pojeciami jak:
    bessa i korekta
    i powinienes sie dowiedziec kto jest idiota/debilem

  • 6. Data: 2006-05-23 22:10:48
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    Uzytkownik "d_v_d" <d...@v...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > Zapoznaj sie z takimi pojeciami jak:
    > bessa i korekta
    > i powinienes sie dowiedziec kto jest idiota/debilem

    Jak sie zna wynik/przebieg dzisiejszej sesji to latwo jest szukac debili :)

    MAd Hat
    ter

  • 7. Data: 2006-05-23 23:26:07
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Uzytkownik "d_v_d" <d...@v...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > Zapoznaj sie z takimi pojeciami jak:
    > bessa i korekta
    > i powinienes sie dowiedziec kto jest idiota/debilem

    jutro Zyta poda sie do dymisji i ministrem finansów zostanie Lyzwinski -
    zobaczymy czy znasz pojecie "czarna sroda" ;)

  • 8. Data: 2006-05-24 10:07:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a g...@p...comp napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > jutro Zyta poda sie do dymisji i ministrem finansów zostanie Lyzwinski -
    > zobaczymy czy znasz pojecie "czarna sroda" ;)

    to ja w takim razie kupuje akcje koncernów naftowych, bo jak rozumiem
    Łyżwiński to jest ten co 300 000 potrafi wydac na paliwo nie posiadajac
    auta?

    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę
    zmienić, odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić, i szczęœcia,
    aby mi się jedno z drugim nie popieprzyło." Stephen King

  • 9. Data: 2006-05-24 10:09:10
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    wiadomości news:24052006.08C81821@budzik61.poznan.pl...
    > Łyżwiński to jest ten co 300 000 potrafi wydac na paliwo nie posiadajac
    > auta?

    mało tego - potrafi wydać 300 000 na paliwo nie kupując go ;)

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2006-05-24 16:55:15
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 23 May 2006 16:02:20 +0200, w <447315e5$1@news.home.net.pl>, Grzegorz
    Kamionka <k...@T...data.pl> napisał(-a):

    > Chyba nie obserwowałeś GPW - piszesz o czymś innym :-P. Przez ostatni rok
    > (jeśli mnie pamięć nie zawodzi) WIG20 nabił + 1400 pkt - a to jest ewidentna
    > hossa.

    +900, już tylko +900 :)