  • 1. Data: 2002-07-09 18:12:12
    Temat: Koniec Expander.pl??? :(
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    FinFin będzie pośrednikiem finansowym

    FinFin, spółka działająca pod marką Expander, sprzedała Softbankowi za 8,5
    mln zł wszelkie prawa do oprogramowania portalowego na bazie którego działa
    Expander.pl. Środki te posłużą inwestycjom w kioski w różnych miastach, co
    oznacza odejście od działalności portalowo-internetowej. Strona pod adresem
    Expander.pl posłuży wyłącznie komunikacji sieci kiosków doradztwa
    finansowego z klientami i nie będzie już rozwijana jako portal informacyjny.
    Z BiznesNet (parkiet)

    --

    -----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-07-10 11:54:14
    Temat: Re: Koniec Expander.pl??? :(
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    AMRA <a...@a...com> wrote:
    > finansowego z klientami i nie będzie już rozwijana jako portal informacyjny.

    Raczej dezinformacyjny...

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 3. Data: 2002-07-10 12:59:25
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    informacyjny.

    > Raczej dezinformacyjny...
    A to dlaczego?
    Wall

  • 4. Data: 2002-07-10 17:36:53
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > A to dlaczego?

    Bo z miesiaca na miesiac coraz mniej, lub mniej istotnych newsow publikuja,
    a jak juz cos przywala to subiektywne.

  • 5. Data: 2002-07-10 17:48:41
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wall <w...@i...pl> wrote:

    > A to dlaczego?

    Bo informacje tam zamieszczane były często godne radia Erewań.

    Przykładowo, na podstawie tego, że kredyt na KK Citka wynosi 40%
    wywnioskowali, że wakacje z tą kartą mogą byc bardzo drogie.

    Oczywiście o tym, że tych odsetek nikt rozsądny nie płaci to ani be ani
    me.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 6. Data: 2002-07-10 21:10:33
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > wywnioskowali, że wakacje z tą kartą mogą byc bardzo drogie.
    >
    > Oczywiście o tym, że tych odsetek nikt rozsądny nie płaci to ani be ani

    Oni zaczeli jakos mocno przedrukowywac artykuly z niejakiej "Gazety
    Finansowej". Poza powyzsza "fantastyczna" analiza wzieta z tej gazety, wzieli
    tez inny tekst z GF, w ktorym autor rozplywa sie na temat nowej oferty KK BZ
    WBK glownie w kontkescie tego, ze KK Citi "juz nie jest konkurencyjna"... Tak
    sie daleko autor zapedzil, ze napisal, ze KK BZ WBK jest jedyna karta na rynku,
    ktora ma dostep do rachunku karty przez Internet... Taaaa... To sie nazywa
    dziennikarska rzetelnosc...

    Pozdrawiam,
    Karciarz01

  • 7. Data: 2002-07-10 22:04:57
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ktora ma dostep do rachunku karty przez Internet... Taaaa... To sie
    nazywa
    > dziennikarska rzetelnosc...

    mnie najbardziej rozbawil fakt, iz wg GF najlepszm kontem dla VIP jest
    Nordea VIP - z jedna jedyna karta VE ;)

  • 8. Data: 2002-07-13 08:20:21
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 10 Jul 2002 23:10:33 +0200, <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >ktora ma dostep do rachunku karty przez Internet... Taaaa... To sie nazywa

    Niech zgadne, autor tego tekstu mial inicjaly M.S. ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl