  • 1. Data: 2009-03-03 19:39:33
    Temat: Koniec lokaty przez jnternet w Getin Banku?
    Od: "mirek" <m...@w...op.pl>

    Wczoraj na stronie Getinu pod linkiem "trzy kliki" wypelniłem wniosek o
    lokatę i na maila dostalem nr konta, na które mam przelać środki. Dzisiaj
    juz nie widzę tej opcji. Założenie lokaty wymaga wizyty w oddziale i
    prawdopodobnie założenia racunku. Był ktos dzisiaj w oddziale?
    Mirek.

  • 2. Data: 2009-03-03 19:46:30
    Temat: Re: Koniec lokaty przez jnternet w Getin Banku?
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "mirek" news:gok11j$t2c$1@inews.gazeta.pl

    > Wczoraj na stronie Getinu pod linkiem "trzy kliki" wypelniłem wniosek o
    > lokatę i na maila dostalem nr konta, na które mam przelać środki. Dzisiaj
    > juz nie widzę tej opcji.

    Rzeczywiście zniknęła ta lokata z e-wniosków :( Szkoda.

    > Założenie lokaty wymaga wizyty w oddziale i
    > prawdopodobnie założenia racunku.

    Najprawdopodobniej. IMO pewnie jest to celowe działanie getinu.

    > Był ktos dzisiaj w oddziale?

    Byłem :)

  • 3. Data: 2009-03-03 19:53:28
    Temat: Re: Koniec lokaty przez internet w Getin?
    Od: " aneczka.jedna" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zapchali od kasy, bo strona ciężko chodzi ;)
    Może poprawią ...
    Chyba uprzedzali, że konieczny będzie do lokaty darmowy ror e-getin
    Teraz chyba trzeba tędy http://depozyty.getinbank.pl/umow_sie.html
    Tam jest opcja wysłania wniosku internetem

  • 4. Data: 2009-03-03 21:21:53
    Od: "Błażej" <e...@p...fm>

    Jak wygląda operacja założenia lokaty w oddziale. Podawany jest numer
    rachunku, czy być może należy przyjść z żywą gotówką?

    Czy po zakończeniu lokaty pieniądze są zwracane automatycznie na konto, czy
    konieczna jest wizyta w oddziale i złożenie dyspozycji przelewu?

    Czy ewentualnie dyspozycja przelewu jest płatna?

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2009-03-03 21:25:56
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Błażej" news:gok7ie$cs0$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Jak wygląda operacja założenia lokaty w oddziale. Podawany jest numer
    > rachunku, czy być może należy przyjść z żywą gotówką?

    Jedna jak i druga opcja jest dopuszczalna.

    > Czy po zakończeniu lokaty pieniądze są zwracane automatycznie na konto,
    czy
    > konieczna jest wizyta w oddziale i złożenie dyspozycji przelewu?

    Pieniądze są zwracane na wskazany przez Ciebie rachunek.

    > Czy ewentualnie dyspozycja przelewu jest płatna?

    Nie nie jest. Chyba, że się coś zmieniło w przypadku tej lokaty.