  • 1. Data: 2009-01-28 19:53:18
    Temat: Konkurs Visa
    Od: "misza" <m...@m...misza.pl>

    Hej,

    czy losowanie samochodow juz sie odbylo ? Nie znalazlem zadnych informacji
    na ten temat na www.visapromotions.net ...

    Pozdrawiam,
    misza

  • 2. Data: 2009-01-28 21:42:49
    Temat: Re: Konkurs Visa
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > czy losowanie samochodow juz sie odbylo ? Nie znalazlem zadnych informacji
    > na ten temat na www.visapromotions.net ...
    >
    > Pozdrawiam,
    > misza

    nie szukaj, znowu wygrałem ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-01-29 07:55:08
    Od: " misza" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > nie szukaj, znowu wygrałem ;-)

    Udowodnij ;P pokaz mi to na stronie z wynikami :)

  • 4. Data: 2009-01-29 08:22:49
    Temat: Re: Re: Konkurs Visa
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    Ja nie wiem jak tam wygrać, gram w to od chyba juz 3 sezonów/lat i
    nigdy nic nie wygrałem!
    Ilości transakcji jakie tam wklepuje liczę w setkach... :(
    Ostatnio wygodniej bo przez GG mozna było...

  • 5. Data: 2009-01-29 14:37:20
    Od: Rafał Grzelak <a...@a...aa>

    Dnia Thu, 29 Jan 2009 09:22:49 +0100, sunwick napisał(a):

    > Ja nie wiem jak tam wygrać, gram w to od chyba juz 3 sezonów/lat i
    > nigdy nic nie wygrałem!
    > Ilości transakcji jakie tam wklepuje liczę w setkach... :(
    > Ostatnio wygodniej bo przez GG mozna było...

    Ja wygralem zestaw do herbatki... ale jak zobaczylem ile mnie chcieli
    przetwarzac w celach marketingowych (ZTCP imie, nazwisko, wizerunek i
    glos... cos w tym stylu), to uznalem, ze za 2 filizanki w pudelku mnie nie
    dostana. ;]
    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 6. Data: 2009-01-29 20:24:46
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 28 Sty, 22:42, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > nie szukaj, znowu wygrałem ;-)

    Znowu wszystko było ustawiane ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 7. Data: 2009-01-29 21:52:45
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jacek Erazmus <j...@g...com> napisał(a):

    > Znowu wszystko by=B3o ustawiane ;-)
    >

    > --
    > pozdrawiam,
    > Erazmus

    ja tam 100 na zakupy w merlinie dostalem, ale nie z losowania tylko jakies
    pytania o kartach doslali w linku.

    ale faktem jest ze tez wklepuje transakcje od paru lat i nic z tego nie mam,
    a od mastercarda co roku jakies drobiazgi wpadają :)

  • 8. Data: 2009-01-29 22:01:43
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 20:53:18 +0100, misza napisał(a):

    > czy losowanie samochodow juz sie odbylo ? Nie znalazlem zadnych informacji
    > na ten temat na www.visapromotions.net ...

    To przeczytaj regulamin.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2009-01-29 22:43:25
    Od: "misza" <m...@m...misza.pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > To przeczytaj regulamin.

    nooooo iii "Spośród wszystkich uczestników, którzy w terminach pomiędzy 3
    listopada 2008 r. a 31 grudnia 2008 r. dokonali, a następnie do dnia 11
    stycznia 2009 r. do godz. 24:00 i zarejestrowali co najmniej jedną
    transakcję, w dniu 19 stycznia 2009 r. rozlosowane zostaną 3 nagrody I
    stopnia w postaci samochodu osobowego Honda Civic." a na stronie z nagrodami
    "Te wspaniałe samochody ZOSTANĄ rozlosowane ..."

    M.

  • 10. Data: 2009-01-29 22:53:35
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 29 Jan 2009 23:43:25 +0100, misza napisał(a):

> [...]
    > stopnia w postaci samochodu osobowego Honda Civic." a na stronie z nagrodami
    > "Te wspaniałe samochody ZOSTANĄ rozlosowane ..."

    Ustawy też czytasz na wyrywki?

    9.1. Do wylosowanego zwycięzcy w terminie 7 dni od dnia losowania (26
    stycznia) na wskazany przez uczestnika numer telefonu oddzwoni
    przedstawiciel Organizatora w celu uzyskania danych osobowych uczestnika
    niezbędnych do dalszego uczestnictwa w loterii oraz zweryfikowania czy
    uczestnik spełnia warunki Regulaminu. Próba połączenia z uczestnikiem
    będzie podejmowana trzykrotnie. W przypadku, gdy połączenie będzie nieudane
    wówczas traci on prawo do nagrody a nagroda zostanie przyznana pierwszej w
    kolejności osobie z listy rezerwowej. Przez nieudaną próbę połączenia
    należy rozumieć: nie odbieranie połączenia przez co najmniej 7 sygnałów,
    włączenie się poczty głosowej lub brak możliwości połączenia z
    użytkownikiem telefonu (w szczególności brak zasięgu, wyłączony aparat,
    zgłoszenie się sygnału faksu lub automatycznej sekretarki). W wypadkach
    wątpliwych ostateczne rozstrzygnięcie należy do Komisji Loterii.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl