  • 1. Data: 2009-08-12 21:10:48
    Temat: Konsolidacja limitów kilku kart kredytowych na jednej - możliwe?
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Czy istnieje możliwość skonsolidowania limitów z kilku posiadanych kart
    kredytowych na jednej? Mam na myśli coś w rodzaju przeniesienia kk,
    tylko w relacji n->1 i otrzymania limitu w wysokości co najmniej
    wszystkich kart, które podlegają takiej operacji. W jakim
    banku/instytucji finansowej będę mógł coś takiego zrobić?

  • 2. Data: 2009-08-12 23:07:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > wszystkich kart, które podlegają takiej operacji. W jakim
    > banku/instytucji finansowej będę mógł coś takiego zrobić?

    Kiedyś w Mille się to udawało, ale od jakiegoś czasu banki oszalały i
    albo strasznie utrudniły procedury albo wręcz zrezygnowały z różnych
    możliwości...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-08-13 08:06:09
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości
> [...]
    > w relacji n->1 i otrzymania limitu w wysokości co najmniej wszystkich
    > kart, które podlegają takiej operacji. W jakim banku/instytucji finansowej

    Tak zrobiłem w GetinBanku i Multibanku.

  • 4. Data: 2009-08-13 08:28:25
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    XYZ pisze:
> [...]
    > wszystkich kart, które podlegają takiej operacji. W jakim
    > banku/instytucji finansowej będę mógł coś takiego zrobić?

    Formularz w Polbanku to przewiduje, ale i tak będą badać Twoją zdolność
    kredytową, a wynik może być zaskakujący... :-)

    --
    MiCHA