  • 1. Data: 2009-11-04 10:17:22
    Temat: Konto ING komfort za free do końca 2010.
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Taką oto otrzymałem ofertę. Zważywszy, że ING mam niemal pod domem i
    pod robotą, zdaje się, że alior, toyota, nordea i inne banki pójdą w
    odstawkę..;-)

    http://www.ingbank.pl/komfort

  • 2. Data: 2009-11-04 11:33:36
    Temat: Re: Konto ING komfort za free do końca 2010.
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 4 Lis, 11:17, szczurwa <s...@g...com> wrote:
    > Taką oto otrzymałem ofertę. Zważywszy, że ING mam niemal pod domem i
    > pod robotą, zdaje się, że alior, toyota, nordea i inne banki pójdą w
    > odstawkę..;-)
    >
    > http://www.ingbank.pl/komfort

    Oferta czasowa więc za rok znowu będziesz musiał szukać nowego
    banku ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-11-04 12:50:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 04 Nov 2009 02:17:22 -0800, szczurwa napisał(a):

    > Taką oto otrzymałem ofertę. Zważywszy, że ING mam niemal pod domem i pod
    > robotą, zdaje się, że alior, toyota, nordea i inne banki pójdą w
    > odstawkę..;-)
    >
    > http://www.ingbank.pl/komfort

    Ja z ING w sumie mało miałem do czynienia, ale z tego co pamiętam -
    wiecznie kolejki w oddziałach i słaba/niekompetentna ich obsługa. Do tego
    www takie sobie i ten ich algorytm esowy to już w sumie klasyka ;)

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2009-11-04 13:26:15
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 4 Lis, 12:33, Jacek Erazmus <j...@g...com> wrote:

    > Oferta czasowa więc za rok znowu będziesz musiał szukać nowego
    > banku ;-)

    Tu, na grupie, to chyba standard..;-) Do konserwatystów raczej nie
    nalezymy...I dobrze, że chociaz część bankowej klienteli reaguje na
    zmiany rynkowe, wymuszajac choć odrobinę konkurencję, a nie daje się
    strzyc bezmyślnie jak większość populacji..;-)

  • 5. Data: 2009-11-04 13:35:33
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    szczurwa wrote:

> [...]
    > zmiany rynkowe, wymuszajac choć odrobinę konkurencję, a nie daje się
    > strzyc bezmyślnie jak większość populacji..;-)

    W sumie ciekawie (dla klienta) by bylo, gdyby dalo sie przeniesc
    rachunek z banku do banku bez zmiany numeru tego rachunku.

    Cos jak z przenoszeniem numerow telefonow.

    Wtedy nie byloby zbytnich oporow przed zmiana rachunku ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 6. Data: 2009-11-04 14:04:59
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <m...@n...wpkg.org> napisał w
    wiadomości news:hcrvud$ts4$1@online.de...

    > W sumie ciekawie (dla klienta) by bylo, gdyby dalo sie przeniesc rachunek
    > z banku do banku bez zmiany numeru tego rachunku.

    kretynizm, a skad bys wtedy wiedzial ze wykonujesz przelew do danego banku a
    nie innego, obecnie po numerach
    bank sprawdza i wyswietla informcaje przy robieniu przelewu .

  • 7. Data: 2009-11-04 14:24:33
    Od: z...@o...pl

    > kretynizm,

    też tak sądzę, ale Komisja Europejska może się z nami nie zgodzić, i co wtedy?

  • 8. Data: 2009-11-04 14:31:28
    Od: Mariusz <m...@s...org>

    On 2009.11.04 15:04, wspolna-flaszka.pl wrote:

    > kretynizm, a skad bys wtedy wiedzial ze wykonujesz przelew do danego
    > banku a nie innego,

    A ta wiedza do czego się przydaje ?

    >obecnie po numerach
    > bank sprawdza i wyswietla informcaje przy robieniu przelewu .

    A obecnie operatorzy GSM są w stanie sprawdzic u jakiego operatora jest
    numer komórkowy i nie odczytują tej informacji z samego numeru.
    Widać więc, że to się da zrobić.

    --
    Mar

  • 9. Data: 2009-11-04 14:36:13
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    wspolna-flaszka.pl wrote:

> [...]
    > banku a nie innego, obecnie po numerach
    > bank sprawdza i wyswietla informcaje przy robieniu przelewu .

    Wtedy bank by rowniez sprawdzal po numerach konta i wyswietlal
    informacje, jak dzisiaj.
    Oczywiscie technicznie, byloby to bardziej skomplikowane niz dzis, lecz
    z informatycznego punktu widzenia nie widze za bardzo przeszkod, czemu
    by to nie mialo dzialac.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 10. Data: 2009-11-04 14:36:41
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    z...@o...pl wrote:

    > też tak sądzę, ale Komisja Europejska może się z nami nie zgodzić, i co wtedy?

    Wtedy zawsze mozna sie wyprowadzic na Bialorus ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org