  • 1. Data: 2010-01-15 18:08:13
    Temat: Konto (Mniej) Mocno Oszczędzające - spada oprocentowanie
    Od: MaciekZ <m...@g...com>

    Witam,

    Nie zauważyłem żeby ktoś już o tym napisał, a tymczasem kolejny bank
    zmniejszył oprocentowanie... Tym razem Polbank w swoim Koncie Mocno
    Oszczędzającym. Oprocentowanie kwoty do 5000zł dla nowych klientów, tzn.
    zakładających konto po 14 stycznia wynosi 5,35%, dla starych klientów, konto
    założone do 14 stycznia włącznie, nadal jest 6,5% (pewnie nie na długo :-/)

    Nowej tabela oprocentowania:

    http://www.polbank.pl/download/tabela_oprocentowania
    _dla_klientow_indywidualnych.pdf

    Pozdrawiam serdecznie,
    Maciek

  • 2. Data: 2010-01-15 20:25:17
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MaciekZ" news:hiqees$qnh$1@sunflower.man.poznan.pl

> [...]
    konto
    > założone do 14 stycznia włącznie, nadal jest 6,5% (pewnie nie na długo

    "Nic nie może przecież wiecznie trwać
    Co zesłał los trzeba będzie stracić
    Nic nie może przecież wiecznie trwać
    Za miłosć też przyjdzie kiedys nam zapłacić"

  • 3. Data: 2010-01-15 21:20:56
    Od: WW <w...@i...com>

    W dniu 2010-01-15 21:25, Valdi pisze:

    > "Nic nie może przecież wiecznie trwać
    > Co zesłał los trzeba będzie stracić
    > Nic nie może przecież wiecznie trwać
    > Za miłosć też przyjdzie kiedys nam zapłacić"

    ta co tak śpiewała, sama sobie wykrakała, załatwił ją niejaki Mikołaj
    Kopernik ....

    Pozdrawiam W.