  • 1. Data: 2011-03-31 12:20:25
    Temat: Konto dbNet w Deutsche Bank
    Od: g...@o...pl

    Potrzebuję darmowego konta z darmową kartą służącego do wypłat z bankomatu.
    Przejrzałem pobieżnie tabelę prowizji konta dbNet i rozważam założenie. Czy są
    tam jakieś podstępne warunki? Czym się różni dbNet od dbOpen poza wszystkimi
    zagranicznymi bankomatami za darmo?

    Jak są autoryzowane przelewy internetowe?

  • 2. Data: 2011-03-31 12:29:00
    Temat: Re: Konto dbNet w Deutsche Bank
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy są
    > tam jakieś podstępne warunki? Czym się różni dbNet od dbOpen poza

    Nie ma haczyków.

    > Jak są autoryzowane przelewy internetowe?

    Kartą TAN, czyli "gra w statki".

  • 3. Data: 2011-03-31 13:06:16
    Od: " " <q...@g...SKASUJ-TO.pl>

    g...@o...pl napisał(a):
    > Czy są
    > tam jakieś podstępne warunki? Czym się różni dbNet od dbOpen poza
    wszystkimi
    > zagranicznymi bankomatami za darmo?

    Jedyny "podstęp" to pamiętać o conajmniej jednej wypłacie z bankomatu w
    miesiącu.

  • 4. Data: 2011-03-31 15:51:34
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Jak są autoryzowane przelewy internetowe?

    Karta TAN, to pisali już wcześniej. Ale jest taka zagwozdka - nie da się
    zrobić jakiegokolwiek przelewu bez kodów z tej karty, nawet tzw.
    "zaufanych", przy definiowaniu których już wcześniej użyto kodu.

    Na pocieszenie - kilka przelewów można potwierdzić jednym kodem.

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2011-04-08 16:24:34
    Od: g...@o...pl

    Czy opłata 5 złotych za kartę jest pobierana i zwracana, czy po prostu nie jest
    pobierana?

    W jaki sposób może powstać "niedozwolony debet"? Jeden sposób już znam -
    rozliczenie wypłaty z zagranicznego bankomatu na sumę większą niż zablokowana.

  • 6. Data: 2011-04-08 16:39:56
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Czy opłata 5 złotych za kartę jest pobierana i zwracana, czy po prostu nie
    >jest
    >pobierana?

    Nie jest pobierana, o zwrocie też nie ma mowy.

  • 7. Data: 2011-04-08 17:42:32
    Od: Mega <m...@p...wp.pl>

    Dnia Fri, 08 Apr 2011 18:24:34 +0200, g...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > rozliczenie wypłaty z zagranicznego bankomatu na sumę większą niż zablokowana.

    Zapewne poprzez wypłatę nie autoryzowaną on-line.
    Oraz poprzez odnalezienie się należności na którą blokada wygasła.

    --
    Pzdr.
    Mega