  • 1. Data: 2012-06-26 13:47:31
    Temat: Konto dla małolata
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Witam,

    Nie oczekuję przeglądania za mnie ofert banków, ale może ktoś akurat wie.

    Wymagania bezwzględne:
    - darmowe bez wymagania wpłat ani jakichkolwiek operacji kartowych,
    - do założenia w oddziale od ręki,
    - obsługa przez internet (24h/7dni),
    - karta bankomatowa,
    - darmowe bankomaty co najmniej Euronet,
    Pożądane:
    - darmowe wszystkie bankomaty.

    P.G.

  • 2. Data: 2012-06-26 13:54:40
    Temat: Re: Konto dla małolata
    Od: "C." <c...@g...com>

    > Nie oczekuję przeglądania za mnie ofert banków, ale może ktoś akurat wie.

    Np. takie http://www.ingbank.pl/indywidualni/konta-osobiste/di
    rect-13-18#tab=1
    albo https://www.pkobp.pl/index.php/id=oferta/grupa=1/id_
    product=000000000000452/podgrupa=4/section=stud

    W PKO BP nie będzie zapewne podglądu karty przez internet (bo skoro w "dorosłym"
    koncie tego nie ma, to przecież tutaj te same mechanizmy).

    C.

  • 3. Data: 2012-06-26 14:26:24
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "C." <c...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    W PKO BP nie będzie zapewne podglądu karty przez internet (bo skoro w
    "dorosłym" koncie tego nie ma, to przecież tutaj te same mechanizmy).

    -------
    Dzięki za sugestie.
    W ING widzę, że za pół roku (teraz syn ma 17,5) już nie będzie gratis.
    W PKO BP na pierwszy rzut oka wygląda, że do 26 spoko, ale zajrzę dokładnie
    później.
    P.G.

  • 4. Data: 2012-06-26 19:31:38
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    > Wymagania bezwzględne:
    > - darmowe bez wymagania wpłat ani jakichkolwiek operacji kartowych,

    Inteligo, mBank

    > - do założenia w oddziale od ręki,

    karta przedpłacona a nie konto

    > - obsługa przez internet (24h/7dni),

    Inteligo, mBank

    > - karta bankomatowa,

    Inteligo, mBank
    Nie pytałeś o opłaty za kartę, więc nie potrzebujesz wiedzieć że darmowe pod
    warunkiem 100zl obrotu kartą? ;-)

    > - darmowe bankomaty co najmniej Euronet,

    Inteligo: PKO BP + BZWBK
    mBank: Euronet + BZWBK

    > Pożądane:
    > - darmowe wszystkie bankomaty.

    za dopłatą 4/5 zł/mc

    -- Sławek

  • 5. Data: 2012-06-27 09:36:42
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie pytałeœ o opłaty za kartę, więc nie potrzebujesz wiedzieć że darmowe
    > pod warunkiem 100zl obrotu kartš? ;-)

    Choćbym nie wiem jak chciał jednoznacznie napisać jakiś błąd logiczny zawsze
    mi się zdarzy ;-)
    P.G.