  • 1. Data: 2009-12-26 16:08:47
    Temat: Konto dla nierezydenta
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Kolega mieszkajacy (pobyt stały) w Australii chcialby otworzyc konto w
    Polsce.
    Posiada podwojne obywatelstwo (polskie i australijskie). Paszport
    australijski.
    Czy któryś z "internetowych" bankow umożliwia otwarcie konta w takim
    przypadku?
    mBank?, DB24? inne?

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 2. Data: 2009-12-26 16:39:15
    Temat: Re: Konto dla nierezydenta
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sTav" <m...@b...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > australijski.
    > Czy któryś z "internetowych" bankow umożliwia otwarcie konta w takim

    Może VW Bank,zakladałam mojej mamie,która mieszka w Berlinie.

  • 3. Data: 2009-12-26 17:15:56
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Grażyna.Ł wrote:
    > Użytkownik "sTav" <m...@b...o2.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Może VW Bank,zakladałam mojej mamie,która mieszka w Berlinie.

    Zakładałas na jej dane osobowe i adres czy na siebie + pelnomocnictwo?

  • 4. Data: 2009-12-26 17:24:52
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    > Zakładałas na jej dane osobowe i adres czy na siebie + pelnomocnictwo?

    Zakładałam na jej dane osobowe, ja jestem pełnomocnikiem,a wyciągi
    przysyłaja na mój adres w Polsce. Przelewy robię przez internet z mojego
    tokena. Oczywiście ja tez mam konto w VW bank,może dlatego mogłam otworzyć
    konto dla mamy.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 5. Data: 2009-12-26 18:05:52
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Grażyna.Ł" news:hh5eci$2an$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Może VW Bank,zakladałam mojej mamie,która mieszka w Berlinie.

    Czy Grażyna wcześniej pisała na tą grupę? Chyba nie, czy zatem to nowe
    wcielenie Cooliny?
    Pojawia się nam wątek VW banku - perfidna reklama?

  • 6. Data: 2009-12-26 18:12:33
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Grażyna.Ł wrote:
> [...]
    > przysyłaja na mój adres w Polsce. Przelewy robię przez internet z
    > mojego tokena. Oczywiście ja tez mam konto w VW bank,może dlatego

    Czy robiłaś przelewy swift (miedzynarodowe) czy tylko elixir?

    sTav

  • 7. Data: 2009-12-26 18:31:48
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Valdi wrote:
    > "Grażyna.Ł" news:hh5eci$2an$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Czy Grażyna wcześniej pisała na tą grupę? Chyba nie, czy zatem to nowe
    > wcielenie Cooliny?
    > Pojawia się nam wątek VW banku - perfidna reklama?

    A co masz do VWB? Mam tam konto od powstania tego banku i jestem
    zadowolony.
    Też reklama? - sam ją wywołałeś

  • 8. Data: 2009-12-26 19:31:51
    Od: "mx" <m...@o...pl>

    > A co masz do VWB? Mam tam konto od powstania tego banku i jestem
    > zadowolony.
    > Też reklama? - sam ją wywołałeś

    Popieram, VW ma swoje zalety. Mam mBank (0.00), Alior (75.00 + dewizy) i
    wypłaty, ale główne konto to nadal VWBank (reszta).
    Procent na ROR-ze lepszy niż w Aliorze! (piękny rym, ROR =ePlus)
    Niezłe kokaty (60 do 89 dni 5.8%, do 179 5.6%)
    Wszystko za free (bankomaty powyżej 400)
    To mało jak na PL?

    Pzdr. mx

  • 9. Data: 2009-12-26 19:36:49
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-12-26 19:05, Valdi wrote:
    > "Grażyna.Ł" news:hh5eci$2an$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Czy Grażyna wcześniej pisała na tą grupę? Chyba nie, czy zatem to nowe
    > wcielenie Cooliny?
    > Pojawia się nam wątek VW banku - perfidna reklama?

    Wątpię. Kolinę widziałem ostatnio na pmt.gsm i nadal podpisuje się jk,
    nawet gdy używa innego nicka ;). Zresztą jego wkład ograniczał się
    jedynie do napisania "vw bank".

  • 10. Data: 2009-12-26 20:14:11
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "XYZ" news:hh5okl$sf5$1@news.onet.pl

    > Wątpię. Kolinę widziałem ostatnio na pmt.gsm i nadal podpisuje się jk,
    > nawet gdy używa innego nicka ;). Zresztą jego wkład ograniczał się
    > jedynie do napisania "vw bank".

    :) Jeżeli tak piszesz to OK.