  • 1. Data: 2006-11-20 16:19:32
    Temat: Konto dla obcokrajowca
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Witajcie,

    szukam banku który założyłby konto dla obcokrajowca spoza UE, bez karty
    stałego pobytu.

    Zadowolony byłbym z jakichkolwiek rekomendacji, ale preferowałbym bank
    który oferuje tanie prowadzenie rachunku, tanią kartę Electron, który
    nie wymaga stałych wpłat i posiada fizyczne oddziały w DC i okolicach.
    Tutaj ideałem były LukasBank, tyle że oni wymagają karty stałego pobytu,
    której brak...

    Co możecie doradzić? TIA

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-11-20 17:55:48
    Temat: Re: Konto dla obcokrajowca
    Od: Jerz <p...@p...onet.pl>

    Hello Tomek,

> [...]
    > nie wymaga stałych wpłat i posiada fizyczne oddziały w DC i okolicach.
    > Tutaj ideałem były LukasBank, tyle że oni wymagają karty stałego

    ING - przedwczoraj taki zakladalem. Potzrebny tylko paszport i drugi dokument
    ze zdjeciem.

    Pozdrawiam,
    Jerz

  • 3. Data: 2006-11-20 20:56:50
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Jerz napisał(a):
    > Hello Tomek,
    > ING - przedwczoraj taki zakladalem. Potzrebny tylko paszport i drugi
    > dokument ze zdjeciem.

    Dzięki. Ich infolinia faktycznie twierdzi, że jest to możliwe.
    Aczkolwiek szukam dalej, bo dość drogo wychodzi korzystanie... 6 zł za
    konto, plus 2 zł za kartę jeśli miesięczne obroty mniejsze niż 300 zł...

    Zrobiłem tez małe rozeznanie w innych bankach. Inteligo - nie założy
    konta bez karty pobytu. mBank - mało tego że nie założy konta bez karty
    pobytu, to infolinia twierdzi, że zabrania tego Prawo Bankowe...

    Także - szukam dalej, czegoś tańszego... Jak nic nie znajdę, to pewnie
    polecę ING...

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-11-21 08:40:50
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

> [...]
    > to infolinia twierdzi, że zabrania tego Prawo Bankowe...
    >
    > Także - szukam dalej, czegoś tańszego... Jak nic nie znajdę, to pewnie

    Jak nie wygląda staro to niech założy studenckie w ING, dokumentu nie
    sprawdzają.
    Millenium bynajmniej jakiś czas chętnie zakładało obcokrajowcom