  • 1. Data: 2004-09-10 17:11:24
    Temat: Konto dla polskiego studenta w zagranicznym banku
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    Witajcie!

    Przejrzałem archiwum, strony różnych banków, ale żaden nie spełnił moich
    oczekiwań. W takim razie pytam Was: w którym zagranicznym banku bez problemu
    Polak otworzy konto (z obsługą przez Internet, najlepiej z bezpłatnym
    prowadzeniem, karta może byc płatna w ostateczności...) nie musząc pojawiać
    się w oddziale? Z góry dziękuję za pomoc.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik::WaRsZaWa

  • 2. Data: 2004-09-11 18:27:23
    Od: PDL <o...@o...pl>

    Użytkownik Maciej Wójcik napisał:

> [...]
    > prowadzeniem, karta może byc płatna w ostateczności...) nie musząc pojawiać
    > się w oddziale? Z góry dziękuję za pomoc.

    W żadnym!. Trzeba mieć zameldowanie w danym kraju!
    pozdrw
    PDL

    PS. Tak naprawde to w nielicznych i można otworzyć nie mając
    zameldowania, ale trzeba wpłacić depozyt nie mniejszy niż (zalezy od
    Banku) 3000-8000EURO

  • 3. Data: 2004-09-12 13:31:09
    Od: And <A...@...pl>

    PDL wrote:
    > PS. Tak naprawde to w nielicznych i można otworzyć nie mając
    > zameldowania, ale trzeba wpłacić depozyt nie mniejszy niż (zalezy od
    > Banku) 3000-8000EURO

    No nie aż tak drastycznie.. Deutsche Bank w Niemczech otworzy i nie chcą
    depozytu (za prowadzenie się płaci kilka EUR).
    W Szwajcarii Postfach, ale jakąś opłatę się płaci przy zakładaniu.

    Co do kart KREDYTOWYCH - poza prepaid raczej nie ma szans, nie będąc
    "resident".

    --
    == And.
    ==

  • 4. Data: 2004-09-12 15:15:51
    Od: "Tomek Gilewicz" <T...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > PS. Tak naprawde to w nielicznych i można otworzyć nie mając
    > zameldowania, ale trzeba wpłacić depozyt nie mniejszy niż (zalezy od

    Ja tam się nie znam, ale wydaje mi się, że chyba nie musisz mieć
    zameldowania. Może wystarczy zarabiac coś w danym kraju. Mój przyjaciel
    jeszcze jako student wybrał się jednego roku na truskawki do Anglii
    (legalnie, przez jakąś firmę pośredniczącą) to panowie z banku przyjechali
    do nich z kartami i umowami na pole! To się nazywa dbać o klienta nawet
    tymczasowego (zbierali te truskawki przez jedno lato).
    Mój brat był w USA kilka miesięcy, też pracował legalnie i również nie miał
    żadnego problemu z założeniem kilku nawet kont.

    Pzdr,
    Tuptus

  • 5. Data: 2004-09-12 21:26:56
    Od: PDL <o...@o...pl>

    Użytkownik Tomek Gilewicz napisał:

> [...]
    > Mój brat był w USA kilka miesięcy, też pracował legalnie i również nie miał
    > żadnego problemu z założeniem kilku nawet kont.

    Czyli wszyscy mieli jakiś pobyt (stały/tymczasowy), meldunek.
    Też, jak pracowałem w niemczech (3miesiace) założyłem konto, dostałem
    kartę ,etc. (nie wspomne że opłaty zeżarły parę marek miesięcznie!) Bo
    byłem na umowie - legalnie.
    pozdrw
    PDL