  • 1. Data: 2009-12-25 17:28:59
    Temat: Konto firmowe - gdzie najlepiej?
    Od: Gwyn <g...@a...pl>

    Witajcie,

    obecnie posiadam konto firmowe w mbanku, z pewnych względów chciałabym
    otworzyć drugie konto w innym banku.
    Dobre konto dla mnie to takie, które spełnia minimum poniższe kryteria:

    - przelewy 0zł (może być ograniczenie np. do 30 w miesiącu jak w alior
    bank)
    - bezpłatne lub bardzo tanie (2-5zł) prowadzenie konta
    - łatwość (czyli składam wniosek i mam, bez wielkich ceregieli) uzyskania
    linii kredytowej w rachunku lub karty kredytowej na podstawie wpływów po 6
    miesiącach:
    --- przy czym linia kredytowa nie powinna wyglądać jak ta w mbanku
    (prowizja za niewykorzystany limit), a jej przyznanie powinno być możliwie
    tanie
    --- lub karta kredytowa powinna kosztować możliwie mało (zwrot kosztów na
    podstawie liczby/salda operacji), dobrze gdyby miała dodatkowe bonusy jak
    cashback czy możliwość rozłożenia zakupu na raty
    - cywilizowany dostęp przez internet

    W zasadzie dość dobrze te wymagania spełnia alior bank, ale być może,
    gdzieś indziej można znaleźć ciekawszą ofertę?

    pozdrawiam
    Gwyn

  • 2. Data: 2009-12-25 22:28:37
    Temat: Re: Konto firmowe - gdzie najlepiej?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 25 Dec 2009 18:28:59 +0100, Gwyn napisał(a):

    > W zasadzie dość dobrze te wymagania spełnia alior bank, ale być może,
    > gdzieś indziej można znaleźć ciekawszą ofertę?

    Niby w jaki sposob Alior spelnia te wymagania?
    - debet
    - linia kredytowa
    mozliwe do uzyskania dopiero po ROKU posiadania konta i regularnych
    wpływów.
    Wniosek o kredyt platny z góry 1000 zł (TYSIĄĆ ZŁOTYCH) bez pewnosci czy w
    ogole taki kredyt otrzymasz.
    Kart kredytowych nie przewidują dla rachunków osób prowadzących DG.
    Jedyne plusy:
    - karta z czipem
    - ubezpieczona
    - niskie opłaty
    - sensownie wyglądająca bankowosc przez net (ale ja jestem skażony po
    Kredyt Banku, wiec kazda wygladalaby sensownie).
    Ale takie same opcje oferuja tez inne banki: ing, multibank.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-12-25 23:57:56
    Od: Gwyn <g...@a...pl>

    Dnia 25-12-2009 o 23:28:37 scream <n...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > wpływów.
    > Wniosek o kredyt platny z góry 1000 zł (TYSIĄĆ ZŁOTYCH) bez pewnosci czy
    Racja! Przeglądałam również ofertę zwykłych kont i mi widoczenie utkwiła w
    pamięci.

    W takim razie gdzie szukać alternatywy?

    > Kart kredytowych nie przewidują dla rachunków osób prowadzących DG.
    Ale mają w ofercie MasterCard Business.

    pozdrawiam
    Gwyn

  • 4. Data: 2009-12-26 11:32:47
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 26 Dec 2009 00:57:56 +0100, Gwyn napisał(a):

    > Ale mają w ofercie MasterCard Business.

    Ale to debetówka jest.

    --
    best regards,