  • 1. Data: 2006-04-21 08:10:04
    Temat: Konto firmowe w Czeskim Banku
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    Czy jest możliwe założenie konta na firmę w Banku Czeskim?

    Konto to jest mi potrzebne z uwagi na otrzymywanie przelewów od klientów z Czech.

    W poprzednich wątkach na grupie znalazłem namiary na banki z obsługą przez internet
    tylko
    zastanawiam sie czy cos takiego jest możliwe z punktu prawnego w przypadku firmy?

    Może ktoś z szanownych grupowiczów ma jakieś doświadczenia w tej kwestii.

  • 2. Data: 2006-04-21 20:45:06
    Temat: Re: Konto firmowe w Czeskim Banku
    Od: "ss" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Elektrolot" <e...@N...pl> napisał w wiadomości
    > W poprzednich wątkach na grupie znalazłem namiary na banki z obsługą przez
    > internet tylko zastanawiam sie czy cos takiego jest możliwe z punktu
    > prawnego w przypadku firmy?

    szukaj info w kbsa, bph (tylko nie wiem w ktorym:), rcb, citi, pekao. maja
    blizniacze banki w CZ i sa firmy ktore z tego korzystaja. w citi widac nawet
    to konto w tym samym systemie EB ktorego uzywasz w PL.

    pozdr,ss