  • 1. Data: 2005-06-05 14:18:25
    Temat: Konto maklerskie w mbanku?
    Od: "Feanor" <zaspamnasylamdresów@o2.pl>

    Zauważyliście nową zakładkę papierów wartościowych pod rachunkami ?
    Jak rachunek będzie bezpłatny i z konkurencyjnymi prowizjami w stosunku do
    bossa to ja zaraz zakładam :)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-05 14:59:25
    Temat: Re: Konto maklerskie w mbanku?
    Od: Jacek <g...@g...com>

    Sun, 5 Jun 2005 16:18:25 +0200, na pl.biznes.banki, Feanor napisał(a):

    > Zauważyliście nową zakładkę papierów wartościowych pod rachunkami ?
    > Jak rachunek będzie bezpłatny i z konkurencyjnymi prowizjami w stosunku do
    > bossa to ja zaraz zakładam :)

    Zajrzyj tu:
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=7
    00806&t=700806&sr=dd&pn=4

    i tu:
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=7
    03266&t=703266&sr=dd&pn=1

    Pozdr.

  • 3. Data: 2005-06-05 19:18:57
    Od: kobra <k...@n...pl>

    jaka jest srednia cena za przeprowadzenie transakcji w kraju?

  • 4. Data: 2005-06-05 20:24:22
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > jaka jest srednia cena za przeprowadzenie transakcji w kraju?

    jakies 0,4%....
    wyzej moga sobie chyba darowac otwieranie calego tego interesu...

    MAd Hat
    ter

  • 5. Data: 2005-06-05 21:19:02
    Od: kobra <k...@n...pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ wrote:

    > jakies 0,4%....
    > wyzej moga sobie chyba darowac otwieranie calego tego interesu...
    >
    > MAd Hat
    > ter

    a minimalne koszta <1k pln?

  • 6. Data: 2005-06-05 21:19:20
    Od: ken <k...@k...pl>

    Feanor wrote:

    > Zauważyliście nową zakładkę papierów wartościowych pod rachunkami ?
    > Jak rachunek będzie bezpłatny i z konkurencyjnymi prowizjami w stosunku do
    > bossa to ja zaraz zakładam :)
    >
    > Pozdrawiam

    już ja tak miałem na próbę kupione akcje za 2000 zł. po dwóch latach były
    warte połowę i trzeba było je sprzedać bo firma plajtowała. potem będziesz
    sobie w brodę pluł że nie dałeś na rachunek terminowy

  • 7. Data: 2005-06-05 22:12:07
    Od: "T.Omasz" <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Mon, 06 Jun 2005 00:12:17 +0200,
    $$Szalony_Kapelusznik$$ <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>
    napisał:

    > zabawa na gieldzie zasadniczo _nie_ polega na kupieniu i trzmaniu do
    > przyslowiowej 'usranej smierci' :)

    Lecz nie jest to do końca złym pomysłem, przy odpowiednio
    zdyfersyfikowanym portfelu, prawda?

    --
    "Chwalmy układ za upór i trud | Chwalmy układ scalony
    Chwalmy układ za upór i trud | I alleluja śpiewajmy mu"

  • 8. Data: 2005-06-05 22:12:17
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

  • 9. Data: 2005-06-06 06:31:46
    Od: Paweł Korobczak <P...@p...onet.pl>

    Feanor wrote:
    > Zauważyliście nową zakładkę papierów wartościowych pod rachunkami ?
    > Jak rachunek będzie bezpłatny i z konkurencyjnymi prowizjami w stosunku do
    > bossa to ja zaraz zakładam :)
    >
    > Pozdrawiam

    Ciekawe czy teraz mogą mieć problem z odpaleniem rachunku maklerskiego:

    Nowe kłopoty Kulczyka

    Jan Kulczyk oszukiwał giełdę i sejmowych śledczych badających aferę
    Orlenu? Będzie to musiała wyjaśnić prokuratura

    Na początku tygodnia Komisja Papierów Wartościowych i Giełd złoży do
    prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. -
    Jesteśmy na ostatnim etapie przygotowań - potwierdza Łukasz Dajnowicz,
    rzecznik komisji. Sprawa może ściągnąć kłopoty na Kulczyka i BRE Bank.

    Od października eksperci z giełdowej komisji badali, jak wyglądał handel
    akcjami Orlenu w czasienajwiększych zawirowań wokół płockiego koncernu,
    czyli m.in. w lutym 2002 r. Powstał raport, z którego wynika, iż Kulczyk
    mógł okłamać komisję śledczą oraz giełdę w sprawie swego faktycznego
    zaangażowania w płockiej firmie.

    21 lutego 2002 r. odbywało się kluczowe walne zgromadzenie akcjonariuszy
    Orlenu, na którym wybierano radę nadzorczą koncernu. Oficjalnie Kulczyk
    kontrolował "tylko" 3,62 proc. papierów spółki. Jednak w walnym wzięły
    udział dwa fundusze inwestycyjne zależne odBRE Banku (razem miały 2,29
    proc. akcji płockiej firmy). O dziwo - prawo do wykonywania głosów z
    tych akcji dostali przedstawiciele Kulczyka, m.in. osoba zatrudniona w
    Kulczyk Holding.

    - Po walnym zgromadzeniu jeden fundusz połknął drugi. Potem również ten
    drugi zakończył działalność. Wygląda na to, że oba były wehikułami
    potrzebnymi do głosowania na WZA Orlenu - opowiada osoba, która poznała
    treść raportu.

    Wygaszanie działalności funduszy zbiega się w czasie z powiększeniem
    pakietu papierów Orlenu przez Kulczyka. W czerwcu 2002 r. grupa
    biznesmena ogłosiła (wymaga tego ustawa), że posiada ponad 5 proc.
    walorów koncernu, dokładnie 5,7 proc. Kredyt na dokupienie akcji
    pochodził z... BRE Banku.

    Co oznacza cała operacja?

    - Może oznaczać, że jeszcze przed walnym zgromadzeniem Jan Kulczyk po
    cichu "zaparkował" 2,29 proc. papierów Orlenu w funduszach. Miał więc
    5,91 proc. akcji, a nie 3,62, jak deklarował - mówi nasz informator.

    Jest to o tyle istotne, że przy przekroczeniu 5-proc. progu należy od
    razu opublikować tę informację. Ukrycie jej jest przestępstwem giełdowym
    karanym grzywną do 1 mln zł.

    Istnieje także druga możliwość. -Taka, że doszło do zmowy między BRE a
    Kulczykiem. Biznesmen głosował akcjami funduszy BRE. Po walnym
    zgromadzeniu fundusze wyzbyły się papierów Orlenu, a kupił je Kulczyk za
    kredyt wzięty w BRE Banku - opowiada druga osoba, która zna raport.

    Takie zmowy, za plecami reszty akcjonariuszy, są przestępstwem
    giełdowym. Co więcej, ważność uchwał podjętych w takiej zmowie może być
    podważana. Może to spowodować kolejne zamieszanie wokół Orlenu.

    Jan Waga, prezes Kulczyk Holding, zapewnia, że wszystko odbywało się
    zgodnie z prawem. - Udzieliliśmy szczegółowych wyjaśnień giełdowej
    komisji. Jeśli trzeba, będziemy to robić nadal - powiedział
    "Rzeczpospolitej".
    MICHAŁ MAJEWSKI

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_050606/k
    raj/kraj_a_1.html

  • 10. Data: 2005-06-06 06:58:41
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@x...xn--p-ela> napisał w
    wiadomości news:op.srw3yhxp5qxrvn@blaster...

    > Lecz nie jest to do końca złym pomysłem, przy odpowiednio
    > zdyfersyfikowanym portfelu, prawda?

    przy spadku powyżej określonej kwoty (dla mnie 15-30% zależnie od papieru)
    niestety dalsze trzymanie jest głupotą - więc twoja teza nie jest prawdziwa

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )