  • 1. Data: 2011-07-21 08:06:20
    Temat: Konto osobiste Citibank - opłata
    Od: gohohgle <g...@g...com>

    Czy zapis mówiący, że opłata za konto nie zostanie pobrana jeśli
    wpływy będą
    min. 1500 PLN oznacza, że wystarczy raz zasilić konto przelewem o
    takiej kwocie a następnego dnia wycofać żeby nie naliczyło opłaty?
    Czy gdzieś tu jest ukryty zapis, że trzeba te środki przez jakiś czas
    przetrzymać?

    Pozdrawiam,
    gohohgle

  • 2. Data: 2011-07-21 16:25:50
    Temat: Re: Konto osobiste Citibank - opłata
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >takiej kwocie a następnego dnia wycofać żeby nie naliczyło opłaty?
    >Czy gdzieś tu jest ukryty zapis, że trzeba te środki przez jakiś czas

    Conspiracy theory? No, no this time, no that bank.
    Można polać, a za minutę np. spłacić w systemie zadłużenie ich kk. Albo
    posłać dalej w kolejnej sesji, tego samego dnia. Można też w ratach.

  • 3. Data: 2011-07-21 17:07:01
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Można polać, a za minutę np. spłacić w systemie zadłużenie ich kk. Albo
    > posłać dalej w kolejnej sesji, tego samego dnia. Można też w ratach.

    bank zaklada, ze wiekszosc klientow bedzie posiadac staly wplyw, np.
    wynagrodzenie albo inny rodzaj dochodu
    dzieki temu pojawi sie osad, platnosci karta, moze jakis kredyt biezacy,
    moze karta kredytowa
    od czegos trzeba zaczac i tym czyms jest staly wplyw
    naturalnie, istnieje pewna grupa klientow, ktora przelewa minimalna kwote i
    chwile pozniej wyplaca ja z bankomatui, uzywajac do tego celu maksymalnej
    liczby wyplat, dzieki czemu bank wylacznie doklada do takiego osobnika
    oczywiscie, nalezy dzialac w interesie wlasnym, a nie troszczyc sie o
    interes banku, ale czasem warto tez pomyslec o zbudowaniu jakiejs pozytywnej
    relacji, zwlaszcza z bankiem typu handlowy, moze sie to kiedys przydac
    piszac "pozytywna relacja" nie mam na mysli "dac sie oskubac", ale nie jest
    to na pewno wybieranie wisienek i spieprzanie w podskokach do innego banku
    po inna promocyjke

  • 4. Data: 2011-07-21 20:03:54
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "mx" <@m...@o...pl@> writes:

    > Conspiracy theory? No, no this time, no that bank.

    Obawiam sie ze musisz jeszcze nieco podszlifowac ten jezyk :-(
    --
    Krzysztof Halasa

  • 5. Data: 2011-07-21 21:43:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "gohohgle" e...@c...goo
    glegroups.com

    > Czy gdzieś tu jest ukryty zapis, że trzeba te środki przez jakiś czas przetrzymać?

    Jak ja trzymałem za długo, to zadzwonili do mnie i powiedzieli, że
    dobrze by było, gdyby zabrał to, co wlałem wcześniej i polał tym
    czymś raz jeszcze -- aby nie naliczali opłaty za kredytówkę. :)
    Szkoda,że nie przypomnieli na czas o grasującym rozbójniku machającym
    maczugą... [a może to bejsbol, nie maczuga?... -- wszystko mi plącze
    się... w każdym razie -- zaliczyłem raz tą maczugą czy MBelką...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'