  • 1. Data: 2011-08-08 08:47:06
    Temat: Konto w Meritum
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Dolaczam dzis do grona klientow Meritum
    na co zwrocic uwage aby nie zaplacic frycowego ?
    - interesuje mnie lokata na start i zwrot za paliwo ;)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-08-08 15:58:30
    Temat: Re: Konto w Meritum
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2011-08-08 10:47, Waldek pisze:
    > Dolaczam dzis do grona klientow Meritum
    > na co zwrocic uwage aby nie zaplacic frycowego ?
    > - interesuje mnie lokata na start i zwrot za paliwo ;)
    >
    > Pozdrawiam

    Trzeba mieć wpływ na konto 1500zł (zwrot za paliwo) i zapłacić kartą na
    kwotę min 200zl/mc (brak opłaty za kartę) - transakcje muszą być
    fizycznie rozliczone

    Darek

  • 3. Data: 2011-08-08 16:22:21
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >kwotę min 200zl/mc (brak opłaty za kartę) - transakcje muszą być fizycznie

    To może jeszcze potwierdź, że wpływ na Silne do którego jest karta, to może
    być zwrot z Silnie Zarabiających, niekoniecznie z zewnątrz. Wydaje się, że
    "wpływ na konto" to cokolwiek.

  • 4. Data: 2011-08-08 16:28:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" j1o7q0$o8f$...@n...onet.pl

    > Dolaczam dzis do grona klientow Meritum
    > na co zwrocic uwage aby nie zaplacic frycowego ?
    > - interesuje mnie lokata na start i zwrot za paliwo ;)

    Debetówką chcesz płacić? Zwykle na koncie w Meritum nie ma środków -- są
    tylko zewnętrza. ;) Jeśli chcesz jechać ,,w podróż'' weekendową, może
    okazać się, że na koncie nie masz szmalu (do płacenia debetówką)
    a w baku masz mało paliwa... Wówczas pozostaje Ci awaryjne
    tankowanie debetówką z Mille -- 1% frycowego...

    Można ponoć także dostać 4% keszbeku przy płaceniu za paliwo kredytówką Meritum.

    -=-

    W mieście zmorą jest brak pieniędzy i wysoka cena paliwa, ale
    w lesie zmorą jest krótki zasięg samochodu i krótki dzień... ;)
    A wszędzie imo zmorą jest krótkie życie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2011-08-08 18:24:40
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2011-08-08 18:22, mx pisze:

    > To może jeszcze potwierdź, że wpływ na Silne do którego jest karta, to
    > może być zwrot z Silnie Zarabiających, niekoniecznie z zewnątrz. Wydaje
    > się, że "wpływ na konto" to cokolwiek.

    Przelewy z silnego i lokat nie będą zaliczone.

    "10) Wpływ - przelew na Konto z tytułu wynagrodzenia, emerytury, renty
    lub inny przelew na Konto, pochodzący z innego
    banku lub z rachunku rozliczeniowego przedsiębiorcy lub innego podmiotu,
    prowadzonego przez Meritum Bank ICB S.A.,"

    Darek

  • 6. Data: 2011-08-08 19:35:18
    Od: Paweł Hadam <h...@s...gmail.com>

    > To może jeszcze potwierdź, że wpływ na Silne do którego jest karta, to
    > może być zwrot z Silnie Zarabiających, niekoniecznie z zewnątrz. Wydaje
    > się, że "wpływ na konto" to cokolwiek.

    Wpływ na konto cokolwiek od kogokolwiek (może być od siebie z innengo
    banku). Od siebie z Silnie zarabiającego się nie liczy. W tym miesiącu
    "dopłata paliwowa" wpłynęła 5-go.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 7. Data: 2011-08-08 23:20:11
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    napisał w wiadomości news:j1p2ru$qkm$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > a w baku masz mało paliwa... Wówczas pozostaje Ci awaryjne
    > tankowanie debetówką z Mille -- 1% frycowego...

    Nie mam Mill-ki, nigdy jej jakos nie pragnalem ;)
    malo robie zakupow spozywczych - od tego mam kobiete,
    a ona swoje ulubione sklepy (nie wnikam jakie i jakie maja MC kody)
    No ale etylinke to i owszem tankuje ja - do obu autek zreszta.
    Dzis nawet panienka w Orlenie wymienila mi karte "lojalnosciowa"
    gdyz ponoc chipowe sa juz teraz be, a magnetyczne ponownie trendy ;P
    Co do nieplanowanych wczesniej wyjazdow weekendowo-paliwozernych
    zawsze mozna miec IMO jakis maly zapasik na tym silniejszym 4,3%
    i szybko podlac w razie potrzeby ;)

    > Można ponoć także dostać 4% keszbeku przy płaceniu za paliwo kredytówką
    > Meritum.
    Alez wlasnie o to tu chodzi.

    > W mieście zmorą jest brak pieniędzy i wysoka cena paliwa, ale
    > w lesie zmorą jest krótki zasięg samochodu i krótki dzień... ;)
    > A wszędzie imo zmorą jest krótkie życie. :)

    Ponoc najwieksza zmora
    to zwiazane rece gdy sie US do dupska dobiera ;)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-08-08 23:31:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" j1pqvc$oo3$...@n...onet.pl

    > Co do nieplanowanych wczesniej wyjazdow weekendowo-paliwozernych
    > zawsze mozna miec IMO jakis maly zapasik na tym silniejszym 4,3%
    > i szybko podlac w razie potrzeby ;)

    No właśnie -- i ja to mam! Ale chyba tego nie doceniłem. :)
    Dziękuję za podpowiedź. :)

    > Alez wlasnie o to tu chodzi.

    Ale ponoć tylko przez dwa miesiące czy jakoś podobnie.
    Ja nie mam ich kredytówki. Brak mi stosownych zarobków
    papierowych. :)

    > Ponoc najwieksza zmora to zwiazane rece gdy sie US do dupska dobiera ;)

    Mnie nie dobiera się. Mnie dobierają się duchowni KRK. :)
    [problem ten sam, ale można im grzecznie odpowiedzieć: ,,nie
    lękajcie się'' lub jakoś podobnie]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2011-08-09 05:53:07
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    napisał w wiadomości news:j1prq4$8bv$1@inews.gazeta.pl...

    > Mnie nie dobiera się. Mnie dobierają się duchowni KRK. :)

    Czyzbys byl ministrantem ? :D

  • 10. Data: 2011-08-09 12:42:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" j1qi04$mt6$...@n...onet.pl

    > Czyzbys byl ministrantem ? :D

    Nie. A US dobiera się do dupy ministrantom? :)

    [księża KRK dobierają się do genitaliów dziecięcych -- bo są przeciwnikami Boga;
    rżną się ze studentkami, aby je pozbawić możliwości założenia zdrowej :) rodziny;
    rżną dzieci -- w tym samym celu; namawiają do ,,poświęceń'', utrapień, rezygnacji
    z wygód ,,tego świata'' (wbrew oficjalnej nauce KRK -- polecam Kobierce Klemensa
    Aleksandryjskiego, uznanego :) powagą KRK Ojca KRK -- jednego z wielu Ojców KRK,
    choć żyjącego kilkaset lat przed powstaniem KRK) i ,,blasków tego świata'', gdyż
    nienawidzą Boga; ale ja wolę o tym nie pisać i nie mówić otwarcie]

    Wątpię w to -- widać,że moja wiara nie jest silna. ;) (skoro opętują mnie zwątpienia)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'