  • 1. Data: 2005-10-10 19:11:11
    Temat: Konto w Polsce dla obcokrajowca...
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    ...tylko, że z anglojęzycznym dostępem przez internet. Pożądana również takaż
    sama infolinia. Duża sieć własnych bankomatów również. Plus jakaś karta
    wirtualna/kredytowa.

    Obcokrajowiec nie jest obywatelem UE, a raczej wręcz przeciwnie.
    Po pobieżnym rozglądnięciu się wokół siebie:
    - Inteligo - tylko po polsku
    - mBanku - od frontu, że niby cacy In English, become our customer, ale w
    serwisie transakcyjnym zdaje się tylko po polsku?
    - BPH - a i owszem

    Z tym BPH to dochodzi jeszcze afera z Bogusiem W., więc problem bankomatów jak
    najbardziej rozwiązany.
    Mam tylko pewne opory przed polecaniem BPH, jako wieloletni klient tego banku,
    bo wątpię, czy wypowiedziane po bengalsku "Co Ty mi tu gościu pier!@#$%,
    przecież widzę" będzie równie skuteczne, jak po polsku.

    Doradzicie jeszcze jakiś bank?

    Póki co to raczej nierezydent, o ile dobrze odczytuję zawartość semantyczną tego
    słowa.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 2. Data: 2005-10-10 23:17:40
    Temat: Re: Konto w Polsce dla obcokrajowca...
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > ...tylko, że z anglojęzycznym dostępem przez internet.

    Przyjrzyj się Nordei. No i Ty się raczej martw żeby bank w ogóle
    założył konto osobie bez polskiego PESELu a dopiero potem by interface
    był po angielsku. Nordea z tego co wiem zakłada, a w innych to cienko
    to wygląda, Inteligo w ogóle niet.

  • 3. Data: 2005-10-11 00:45:42
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Jacek napisał:
    > ...tylko, że z anglojęzycznym dostępem przez internet. Pożądana również
    > takaż sama infolinia. Duża sieć własnych bankomatów również. Plus jakaś
    > karta wirtualna/kredytowa.

    > Doradzicie jeszcze jakiś bank?

    Ktoś tu kiedyś na grupie pisał o Millennium. Tam ponoć też obcokrajowcy
    mogą założyć konto, a webowy interfejs jest w języku angielskim.

    K.

  • 4. Data: 2005-10-11 01:44:42
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

> [...]
    >
    > Doradzicie jeszcze jakiś bank?
    >
    > Póki co to raczej nierezydent, o ile dobrze odczytuję zawartość semantyczną tego

    Ciezko chyba ;) Private Banking ma po angielsku kazdy bank.

  • 5. Data: 2005-10-11 03:12:26
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik Miernik napisal dnia 2005-10-11 01:17:
    > Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No i Ty siÄ? raczej martw Ĺźeby bank w ogĂłle
    > zaĹ?oĹźyĹ? konto osobie bez polskiego PESELu a dopiero potem by interface
    > byĹ? po angielsku.

    Ty coś bujasz waćpanie. Z tego co wiem, np. BZWBK bez problemu akceptuje
    obcokrajowców. Wersja angielska situ, troche uboższa niż polska, ale jest.

    --
    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm

  • 6. Data: 2005-10-11 03:23:58
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <4...@n...onet.pl>,
    k...@g...pl says...

    > Ciezko chyba ;) Private Banking ma po angielsku kazdy bank.

    Citi ma interfejs anglojezyczny i dosyc sporo numerow darmowch w wielu
    krajach problem w tym ze chyba obsluga nie jest najlepsza. Mam tam konto
    ale wlasciwie nie jestem zbyt wymagajacym klientem i dla mnie jest OK
    ... ale znajdziesz na grupie bardzo wielu przeciwnikow tego banku

    AP

  • 7. Data: 2005-10-11 03:26:21
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <M...@n...dallas.sbcglobal.ne
    t>,
    c...@e...dyndns.org says...
> [...]
    > ale wlasciwie nie jestem zbyt wymagajacym klientem i dla mnie jest OK
    > ... ale znajdziesz na grupie bardzo wielu przeciwnikow tego banku

    Jeszcze przy okazji ..... tak jako ciekawostke .... od rezydentow USA w
    POLSKIM CITI wypytuja sie o "Social Security Number"

    AP

  • 8. Data: 2005-10-11 16:21:31
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Jacek"
> [...]
    > również takaż
    > sama infolinia. Duża sieć własnych bankomatów również. Plus jakaś

    http://www.fortisbank.com.pl/MainFrameSet.html
    tyle ze pl@net jest juz tylko po polsku, a szkoda.
    zobaczylby jak mozna zrobic porzadny, bezpieczny dostep internetowy
    z kartą VE mialby spokoj - w F. zasady sa jasne i proste
    *** blad ***

  • 9. Data: 2005-10-12 17:35:58
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > http://www.fortisbank.com.pl/MainFrameSet.html
    > tyle ze pl@net jest juz tylko po polsku, a szkoda.

    Niestety przez to odpada, mimo że serwis robi dobre wrażenie.

    W każdym bądź razie dzięki wszystkim za sugestie - przekażę.
    O wynikach może poinformuję.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek