  • 1. Data: 2008-10-30 15:11:30
    Temat: Konto walutowe
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Jakie mozecie polecic.Dostep internet,jak najmniejsze oplaty,dobry
    przelicznik.
    Konto ma sluzyc tylko do kupna i sprzedazy walut (usd eur)

    Na razie na oku mam mbank i bzwbk,cos jeszcze warte jest zainteresowania?

  • 2. Data: 2008-10-30 17:29:26
    Temat: Re: Konto walutowe
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "kuba" <k...@k...onet.pl> wrote in message news:gecir9$4n1$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Konto ma sluzyc tylko do kupna i sprzedazy walut (usd eur)
    >
    > Na razie na oku mam mbank i bzwbk,cos jeszcze warte jest zainteresowania?

    Spready w bankach jak wiesz sa szerokie, prowadzenie tych kont jest
    bezplatne. Jedynie co jest + dla bzwbk, ze jezeli sprzedajesz lub kupujesz
    walute, widzisz po jakim kursie to idzie w serwisie transakcyjnym (dla
    porownania w Multibanku (mbank chyba podobnie) nie widzisz kursu po jakim
    sie to odbywa- troche rosyjska ruletka i nie dziala w godzinach wieczornych)

  • 3. Data: 2008-10-30 18:36:30
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Krzysztof pisze:

> [...]
    > transakcyjnym (dla porownania w Multibanku (mbank chyba podobnie) nie
    > widzisz kursu po jakim sie to odbywa- troche rosyjska ruletka i nie

    Mbank co kilka godzin podaje kursy.Bzwbk ma slabsze przeliczniki o kilka
    groszy a to spory minus.
    Jest jeszcze jakis bank na ktory mozna zwrocic uwage?
    Konto nie ma byc traktowane jak forex ale od czasu do czasu chcialbym
    cos przewalutwac ;)

  • 4. Data: 2008-10-30 19:06:58
    Od: sorden <s...@w...pl>

    kuba wrote:

    > Jest jeszcze jakis bank na ktory mozna zwrocic uwage?

    Millenium ?

    --
    in

  • 5. Data: 2008-10-30 21:10:40
    Od: first <n...@a...all>

    On Thu, 30 Oct 2008 18:29:26 +0100, "Krzysztof"
    <o...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >sie to odbywa- troche rosyjska ruletka i nie dziala w godzinach wieczornych)

    Co to znaczy, ze nie widac???
    Przewalutowuje i nie wiem po jakim kursie?

    Pytam, bo wlasnie jutro mialem zalozyc w Multibanku konto walutowe. To
    zmieniloby postac rzeczy. Prosze cos wiedzacych wiecej o odpowiedz.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2008-10-30 21:18:59
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Co to znaczy, ze nie widac???
    > Przewalutowuje i nie wiem po jakim kursie?

    zaraz zaraz, kursy sa dostepne na stronie glownej banku

    poza tym po operacji mozna sobie to wyliczyc -przeciez ile np usd przelalo
    sie na pln

    > Pytam, bo wlasnie jutro mialem zalozyc w Multibanku konto walutowe. To
    > zmieniloby postac rzeczy. Prosze cos wiedzacych wiecej o odpowiedz.

    nie porownywalem kursow ale polecam jednak bzwbk , chociazby dla kart
    walutowych

  • 7. Data: 2008-10-30 21:44:20
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Damian" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

    > zaraz zaraz, kursy sa dostepne na stronie glownej banku

    Publikowane są z około 15-minutowym opóźnieniem. Przy mocniejszych ruchach
    może to być ważne.

    > poza tym po operacji mozna sobie to wyliczyc -przeciez ile np usd
    > przelalo sie na pln

    Po operacji to jest już nieodwracalne.

    marekz

  • 8. Data: 2008-10-30 23:02:26
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "kuba" <k...@k...onet.pl> wrote in message news:gecurm$e0l$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Jest jeszcze jakis bank na ktory mozna zwrocic uwage?
    > Konto nie ma byc traktowane jak forex ale od czasu do czasu chcialbym cos

    Przy duzych ruchach kursow i wiekszych kwotach ma to znaczenie, tabele Multi
    publikowane z 15min opoznienie, w BZWBK mozesz przewalutowac nawet w nocy,
    zatwierdzasz okreslony kurs a widzac czasami co sie dzieje na forex, mozemy
    kupic lub sprzedac walute z malym spreadem, ostatnia tabela z ok . godz
    16:00(tutaj polemizowalbym z 'gorszym' wg ciebie przelicznikiem w bzwbk). W
    mbanku nie wyciagniesz tez gotowki w walucie. Wszysko zalezy od tego czego
    dokladnie szukasz.