  • 1. Data: 2004-08-09 12:46:44
    Temat: Konto walutowe
    Od: Michal Sznajder <m...@D...pkobp.pl>

    Witam

    Szukam konta walutowego o nastepujacych parametrach:
    - waluta EURO
    - karta debetowa (Maestro, Visa, etc) rozliczana w EURO przez przeliczen na
    PLN
    - obsluga przez Internet
    - minimalne koszty obslugi
    - najlepiej darmowe wyplacanie w bankomatach w Hiszpanii

    Na razie trafilem na dwie oferty:
    1. CityKonto
    2. Konto w Deutsche Bank

    Mozecie cos innego polecic?

    Pozdrawiam
    Michal Sznajder

  • 2. Data: 2004-08-09 12:58:11
    Temat: Re: Konto walutowe
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    - ING Bank Śląski - konto walutowe /chyba też OKO/ + Maestro w Euro
    - BZWBK - Konto24Euro + MasterCard w Euro

    więcej grzechów nie pamiętam ;)

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77114020040000300224907057
    50102055581111129345400064
    73213000043001027768700001

  • 3. Data: 2004-08-09 12:58:36
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Kubiczek <u...@h...com> wrote:
    > więcej grzechów nie pamiętam ;)

    chyba zle zrozumiales ten post ;)

    BTW Ja szukam jakiegos banku do Wloch - poza DB.
    Niestety nawet kienci Pekao SA musza bulic zawylate z bankomatow grupy
    UniCredito...

    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-08-09 13:11:31
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    A może konto podróżne w Lukasie? 30 zł na miesiąc, ale za to 1 zł za wypłatę
    z dowolnego bankomatu za granicą.

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------

  • 5. Data: 2004-08-09 13:43:39
    Od: "hmm" <m...@p...onet.pl>

    A moze konto walutowe w Multibanku ???
    O ile czegos nie pomieszalem to maja Vise rozliczana w euro.

  • 6. Data: 2004-08-09 14:37:34
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > O ile czegos nie pomieszalem to maja Vise rozliczana w euro.

    Nie mają. Mają Visę rozliczaną PRZEZ euro i to nie do konta walutowego.

  • 7. Data: 2004-08-09 15:46:54
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    www.patagon.es spelnia wszystkie podane warunki

  • 8. Data: 2004-08-10 14:20:54
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Michal Sznajder" <m...@D...pkobp.pl>
    napisał w wiadomości
    35...

    > Na razie trafilem na dwie oferty:
    > 1. CityKonto

    Tego to nie znam - co to za CityKonto? Nowy bank w Polsce powstal?

    A co do Twoich wymagac - polecam ING BSK - spelnia 4 z 5 Twoich warunkow.

    --
    JaKi