  • 1. Data: 2015-09-12 11:44:09
    Temat: Konto walutowe w polskim banku bez opłat za przelewy zewnętrzne do innego banku w Polsce?
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    Witam,
    Poszukuję konta walutowego (konkretnie EUR) w polskim banku ale
    bez opłat za przelewy walutowe zewnętrzne do innego banku w Polsce.
    Aktualnie mam w mBanku (eMax walutowy) i jest tam wysoka opłata
    za takie przelewy a chcę co jakiś czas korzystać z wymiany
    EUR/PLN na cinkciarzu więc przelew zewnętrzny walutowy jest mi
    potrzebny.

  • 2. Data: 2015-09-12 20:12:08
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "poszukiwacz" napisał w wiadomości grup

[...]
    ------------
    Bank Smart- konto EU, bezplatne SEPA

  • 3. Data: 2015-09-12 23:14:04
    Od: W <w...@w...pl>

    poszukiwacz wystukał, co następuje:

> [...]
    > za takie przelewy a chcę co jakiś czas korzystać z wymiany
    > EUR/PLN na cinkciarzu więc przelew zewnętrzny walutowy jest mi

    Eeee? Ale primo - do cinkciarza i tak idzie wewnątrzbankowo więc
    (najczęśćiej) bezpłatnie i względnie szybko, a po wtóre - nawet jak masz
    konta w walucie w dwóch różnych bankach to zamiast robić bezpośrednio
    BankA->BankB można właśnie przez Cinkciarza - za darmo (chyba, że śmieszny
    bank) i chyba nawet szybciej ;)
    (przerabiane na kontach w USD w ING i sync)

  • 4. Data: 2015-09-14 09:39:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof" 55f46af3$0$27530$6...@n...neostrada.pl

    > Bank Smart- konto EU, bezplatne SEPA

    http://eneuel.w.duna.pl/Wypuklina/Karta/Wojewodzki/S
    adKartaXX.htm

    Za założenie z mego baneru obiecuję połowę
    wisienek, które dostanę dzięki temu założeniu.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-09-15 10:41:04
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu sobota, 12 września 2015 11:43:57 UTC+2 użytkownik poszukiwacz napisał:
> [...]
    > za takie przelewy a chcę co jakiś czas korzystać z wymiany
    > EUR/PLN na cinkciarzu więc przelew zewnętrzny walutowy jest mi

    przelewy do Cinkciarza są wewnętrzne i ostatnio tak pozmieniali TOiP w mBanku, że za
    to się nie płaci.

    Trzeba tylko wybrać SWIFT a nie SEPA :-), choć za SEPA zwracają prowizję po
    reklamacji.

    Przynajmniej mowa o osobie fizycznej, nie koncie firmowym.

    Pozdrawiam
    Michał M