  • 1. Data: 2005-12-08 18:06:53
    Temat: Konto z bankomatami PKO BP
    Od: "Palm" <palm@/////NIE-SPAMUJ////acn.///waw///.pl>

    Jak w temacie jakie konta polecacie z dostepem do bankomatów PKO BP
    bez prowizji ?
    Jakie sa ewentualne koszty prowadzenia takich rachunkow?
    Dodam tylko, że mam konto w PKO BP z ktorego chce zrezygnowac wiec
    opcja tego banku odpada ;)
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 2. Data: 2005-12-08 18:07:51
    Temat: Re: Konto z bankomatami PKO BP
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Palm <palm@/////NIE-SPAMUJ////acn.///waw///.pl> wrote:
> [...]
    > Jakie sa ewentualne koszty prowadzenia takich rachunkow?
    > Dodam tylko, że mam konto w PKO BP z ktorego chce zrezygnowac wiec

    Inteligo :)
    Lub Foirtis Bank (8zl), BOS (7zl) Sezam Max (tutaj trzeba podliczyc - ale
    calkiem sporo ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 3. Data: 2005-12-08 18:46:43
    Od: "H.wP." <h...@h...com>

    Może pan wytłumaczy bo tu już kilka osób pytało. Czy jeśli jedna firma ma
    takie udziały w drugiej że kontroluje ją to czy ta druga kontrolowana może
    prowadzić do pewnego stopnia niezależną politykę od tej pierwszej która ją
    kontroluje (na przykładzie PKO BP SA który ma 100% udziałów w inteligo
    financial services)?

  • 4. Data: 2005-12-08 18:57:45
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    H.wP. <h...@h...com> wrote:
> [...]
    > tej pierwszej która ją kontroluje (na przykładzie PKO BP SA który ma
    > 100% udziałów w inteligo financial services)?

    A dlaczego nie?

  • 5. Data: 2005-12-08 23:25:13
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    H.wP. napisał:
> [...]
    > prowadzić do pewnego stopnia niezależną politykę od tej pierwszej która ją
    > kontroluje (na przykładzie PKO BP SA który ma 100% udziałów w inteligo

    Spółka-córka, inne plany biznesowe, produkty dla innych grup docelowych,
    itp. itd.

    K.

  • 6. Data: 2005-12-08 23:35:39
    Od: "miszka_" <p...@n...pl>

    napisał w wiadomości news:dn9vo3$2g9$1@news.onet.pl...

    > A dlaczego nie?

    No, nareszcie jakaś wyczerpująca odpowiedź.
    --
    PZDR, miszka_
    _________________________________

  • 7. Data: 2005-12-08 23:38:08
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    miszka_ <p...@n...pl> wrote:
    > No, nareszcie jakaś wyczerpująca odpowiedź.

    brak usmieszka... wiec nie wiem czy ty tak na powaznie, czy nie.
    Ale serio - nie ma takich przeciwskazan - i owszem moze. Co wiecej to sie
    czesto zdarza. I juz. Nic wiecej tu nie trzeba pisac.

  • 8. Data: 2005-12-09 12:10:55
    Od: "H.wP." <h...@h...com>

  • 9. Data: 2005-12-09 12:15:13
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    H.wP. <h...@h...com> wrote:
    > Logicznie to jeśli cała firma ma jednakową politykę to i firmy przez
    > nią przejęte powinny mieć też politykę firmy przejmującej.

    To mamy jakas inna logike ;)
    Na logike to oba podmioty nie powinny wchodzic sobie w parade i walczyc o
    innego klienta.
    A polityka firmy na logike to jest przynoszenie zyskow - no i wlasnie taka
    rozna segmentacja jest jak najbardziej logiczna ;)

  • 10. Data: 2005-12-10 16:00:54
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 9 Dec 2005 13:15:13 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >A polityka firmy na logike to jest przynoszenie zyskow - no i wlasnie taka
    >rozna segmentacja jest jak najbardziej logiczna ;)
    a mi tlumaczyli na logike ze polityka firmy powinno byc trwanie na
    rynku konkurencji :)

    WAM
    --
    Sylwester 2005!