  • 1. Data: 2011-08-26 15:52:36
    Temat: Kredi Arikol frontem do klienta /Furora MC/
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    Podwyższone oprocentowanie planów ratalnych i podwyższona opłata roczna
    to wg banku "dodatkowe korzyści i atrakcyjna taryfa cenowa" dla wkrótce
    już byłych użytkowników kart Furora:

    http://www.lukasbank.pl/upload/list-rebranding-karty
    -mcf-2077.pdf

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
    Jak nie pisać po angielsku

  • 2. Data: 2011-08-26 16:29:34
    Temat: Re: Kredi Arikol frontem do klienta /Furora MC/
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-08-26 17:52, Aicha pisze:

    Agrikol, oczywiście. To przez upał - najpierw wysłałam na złą grupę,
    teraz to... :)

  • 3. Data: 2011-08-26 20:11:42
    Od: Piona <e...@w...pl>

    W dniu 2011-08-26 17:52, Aicha pisze:
    > Podwyższone oprocentowanie planów ratalnych i podwyższona opłata roczna
    > to wg banku "dodatkowe korzyści i atrakcyjna taryfa cenowa" dla wkrótce
    > już byłych użytkowników kart Furora:

    Polityka CA jest taka, żeby pozbyć się jak najszybciej drobnych klientów
    a pozostawić tych najlepszych z grubszym portfelem. CA nie chce być
    kojarzona z Lukasem-bankiem dla ciułaczy i kredytów ratalnych. Ratalkę
    zostawia w Lukasie (który będzie jakiś czas działał oddzielnie poprzez
    tylko kredyty).
    Nie wiem tylko czy taka terapia szokowa raczej nie pozbawi go dużej
    części klientów niż przyciągnie tych "bogatszych".
    piona

  • 4. Data: 2011-08-26 21:56:23
    Od: Ra <t...@d...it>

    W dniu 2011-08-26 22:11, Piona pisze:

> [...]
    > Nie wiem tylko czy taka terapia szokowa raczej nie pozbawi go dużej
    > części klientów niż przyciągnie tych "bogatszych".

    no właśnie, eurobank po przejęciu miał też zmienić strategię i postawić
    na zamożnych klientów ale nie zauważyłem jeszcze żadnych zmian

  • 5. Data: 2011-08-27 09:26:52
    Od: " " <a...@g...pl>

    > no właśnie, eurobank po przejęciu miał też zmienić strategię i postawić
    > na zamożnych klientów ale nie zauważyłem jeszcze żadnych zmian

    Widać strategia rodem z Francji, ale na naszym gruncie, gdzie społeczeństwo
    biedniutkie, bzdurna. A u nas trzeba wzorować się na Czarneckim. ;-) Francuzi
    widać niedouczeni i nie wiedzą, że grubszych portfeli u nas mało, a ci, którzy
    się dorobili, nie dadzą się wydymać francuskim bankom.

  • 6. Data: 2011-08-27 09:33:20
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > którzy
    > się dorobili, nie dadzą się wydymać francuskim bankom.

    jak widać przykład HSBC, który nieźle w Polsce dostał po dupie, niczego
    innych nie nauczył. Ich problem.

  • 7. Data: 2011-08-27 09:34:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-08-27 11:26, a...@g...pl wrote:

> [...]
    > widać niedouczeni i nie wiedzą, że grubszych portfeli u nas mało, a ci, którzy
    > się dorobili, nie dadzą się wydymać francuskim bankom.

    A ktos wie co z Tesco KK?
    Mam teraz daleko do Tesco wiec jej prawie nie uzywam i chetnie bym
    zamknal...

    --
    Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
    Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl