  • 1. Data: 2012-07-28 09:01:19
    Temat: Kredy dla osoby prowadzacej DG
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    Witam. Jaki Bank daje obecnie kredyt dla osoby uzyskujacej dochody ( ok 5
    k ) z DG. DG prowadzona 6 miesiecy.
    Interesuje mnie 40 k z czego 20k mialo by pojsc na spate 3 innych kredytow
    ratalnych. BIK czysty, zadnych spoznien w splatach. Kredyt na dowolony cel.

  • 2. Data: 2012-07-28 18:15:25
    Temat: Re: Kredy dla osoby prowadzacej DG
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2012-07-28 09:01, kaktus pisze:
> [...]
    > Interesuje mnie 40 k z czego 20k mialo by pojsc na spate 3 innych
    > kredytow ratalnych. BIK czysty, zadnych spoznien w splatach. Kredyt na

    6 m-cy to mogą Ci zrobić konsolidację w BPH jako osobie fizycznej
    prowadzącej działalność.
    Pozdrawiam Dan

  • 3. Data: 2012-07-28 22:58:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Interesuje mnie 40 k z czego 20k mialo by pojsc na spate 3 innych
    > kredytow ratalnych. BIK czysty, zadnych spoznien w splatach. Kredyt na

    Idea Bank

    --
    pozdrawiam
    RobertS