  • 1. Data: 2007-07-25 12:14:22
    Temat: Kredyt Bank - Ekstrakonto VIP - opinie?
    Od: "Leszek" <b...@s...pl>

    Witam
    Mam konto Złoty Sezam w BPH. 20 zł za obsługę i kolejne 4 lub 10 za
    obsługę dwóch kart. To do 30 zł przy 15 za Ekstrakonto VIP w Kredyt
    Banku (9 zł/mc przy minimalnej opłacie za karty). KB pojawił się w moim
    mieście, są bankomaty (w tym euronet), opłaty za karty nie ma, więc
    zastanawiam się nad przeniesieniem. Darmowe przelewy, zlecenia stałe 3
    zł (jednorazowo przy ustawianiu), etc, obsługa przez internet (z
    tokenami). W zasadzie płacę do połowy mniej. Musiałbym zapłacić 70 zł
    przy przyznaniu takiego samego limitu zadłużenia.
    Czy znacie jakieś minusy konta czy ukryte opłaty? Jak na razie widzę, że
    za limit i token zapłacę 100 zł, więc oszczędności za obsługę konta są
    pochłonięte za 7 do 12 miesięcy...
    Karty kredytowe mnie nie interesują.
    Dzięki z góry za opinie.
    Leszek

  • 2. Data: 2007-07-25 12:56:58
    Temat: Re: Kredyt Bank - Ekstrakonto VIP - opinie?
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "Leszek" wrote in message
    .
    > Czy znacie jakieś minusy konta czy ukryte opłaty? Jak na razie widzę, że
    > za limit i token zapłacę 100 zł, więc oszczędności za obsługę konta są
    > pochłonięte za 7 do 12 miesięcy...

    witaj
    byłem najpierw jeszcze w PBK potem BPH i zmieniłem to na konto w KB
    było to konto Profit które jest płatne 9PLN plus opłaty 0,80 za przelewy
    zmieniłem to na VIPa i powiem szczerze że nie żałuje tych 15PLN
    Jak piszesz przelewy darmowe, z bankomatów możesz korzystać bezprowizyjne
    w KB, BGŻ, bankach spółdzielczych, Euronet i jescze jakies ale i to już
    wystarcza
    by w każdej praktycznie miejscowości miec darmowe wypłaty
    Mam Karte Visa kontakt VIP która oprócz bankomatów i zakupów w sklepach
    pozwala Ci równiez na zakupy.w internecie
    Gdybyś zrobił sobie limit kredytowy do konta to płacisz co rok 1% od
    przyznanego limitu
    ja do obsługi konta stosuję hasła jednorazowe darmowe
    to tyle
    KB24.pl całkiem miłe w osłudze przez które mozesz sobie założyc
    dodatkowo konto oszczednosciowe 3,25% gdzie przelewy sa prawie
    natychmiastowe
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2007-07-25 14:05:23
    Od: "Leszek" <b...@s...pl>

    sumi wrote:
> [...]

    > przyznanego limitu
    > ja do obsługi konta stosuję hasła jednorazowe darmowe

    Czyli nie jednorazowo, ale co rok płaciłbym 50 zł za limit - tego nie
    mam w BPH przy moim koncie, a limitu potrzebuję, bo nie kontroluję
    wydatków z miesiąca na miesiąc (żeby zyć od wypł. do wypł.) i raz jest
    do przodu a raz do tyłu - po to moim zdaniem jest limit (nie jako
    kredyt, ale bufor). Koszt tych 50 zł, to dokładnie tyle ile płacę
    rocznie za karty (dla mnie dla żony) gdy używam ich min po 4 razy w
    miesiącu każdą, a najczęściej tak się zdarza. Nie podobają mi się takie
    opłaty, bo nie wynikają z niczego - bank i tak zarabia na oprocentowaniu
    limitu. Pozostaje 5 zł oszczędności miesięcznie - mało. Piszesz o
    hasłach jednorazowych - przysyłają pocztą kilkadziesiąt - jak np. w
    mBank i nie jest potrzebny płatny token?
    Jeszcze jakieś kwiatki (płaci się jeszcze za ustawienie zlecenia
    stałego - to już wiem)?
    Dzięki za odpowiedź
    Leszek

  • 4. Data: 2007-07-25 14:18:40
    Od: Marek <b...@e...pl>

    Dnia Wed, 25 Jul 2007 16:05:23 +0200, Leszek napisał(a):

    > hasłach jednorazowych - przysyłają pocztą kilkadziesiąt - jak np. w
    > mBank i nie jest potrzebny płatny token?

    Dokładnie. Lista Haseł jednorazowych jest darmowa. Jest ich 80 na liście.

    > Jeszcze jakieś kwiatki (płaci się jeszcze za ustawienie zlecenia
    > stałego - to już wiem)?

    Dodatkowo przy VIPie masz jeszcze darmowe ubezepieczenie od NNW na kwotę
    OIDP 20k PLN.

    --
    pozdr

  • 5. Data: 2007-07-25 15:31:35
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Leszek <b...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > opłaty, bo nie wynikają z niczego - bank i tak zarabia na oprocentowaniu
    > limitu. Pozostaje 5 zł oszczędności miesięcznie - mało.

    Potrzebujesz tak wciaz ta gotowke wyplacac?
    Nie lepiej zostawic jedna karte debetowa, druga oddac, i wziac srebrna vise
    kredytowa (sadze, ze zrobilibyscie na KK obrot uprawniajacy do darmowego korzystania
    w nastepnych latach - w pierwszym roku jest darmo)

    Splacajac KK w GP korzystacie z nieoprocentowanego kredytu - w razie, gdy zbyt duzo
    w miesiacu skorzystacie - siegacie do limitu debetowaego, bo lepiej zadluzenie
    przeniesc tam niz zostawic na KK.

    Transakcie KK zwalniaja od obowiazku robienia transakcji karta debetowoa.
    Tak wiec zostaje stala oplata - w sumie 24 zl rocznie za jedna debetowa + oplaty za
    konto z limitem 5tys. i prawdopodobnie stala bez oplat KK z KK dodatkowa.
    Oprocentowanie gotowki na koncie lub krotkeij lokacie, w czasie gdy zamiast z niej
    korzystamuy z KK, splaci z naddatkiem koszty tej jednej, a moze i dwoch kart
    debetowych.

    Oprocz tego w ostatecznosci, jesli jeszcze potrzebna jest gotowka, mozna bez
    prowizji wyplacic w oddziale.

    Osobiscie uwazam, ze BPH jest drogi ale w cenie ma wliczone rzeczy, ktore dokupuje
    sie zwykle osobno.
    Dlatego wszelkie porownania zwyklych kont, sa liczone dla debetu 3000 zl, zeby do
    ceny s sezama dorzucic jeszcze 70 zl rocznie za podniesienie tego limitu - przy
    2500 byloby w cenie konta.

  • 6. Data: 2007-07-25 16:48:34
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 25 Lip, 14:14, "Leszek" <b...@s...pl> wrote:
> [...]
    > Czy znacie jakieś minusy konta czy ukryte opłaty? Jak na razie widzę, że
    > za limit i token zapłacę 100 zł, więc oszczędności za obsługę konta są

    Poczytaj o pakiecie Ekstrapomoc. Działa na podobnych zasadach jak
    Pakiet Pomocny oferowany przez Elvię.
    Bardzo przydatna rzecz. Ja już korzystałem w tym roku dwukrotnie, raz
    zgłaszałem naprawę pralki a drugim razem przeciekał zawór. Organizacja
    ekipy w pół godziny, a naprawa nie kosztowała nic.
    Jeżeli znajdziesz kogoś drugiego z rodziny kto się przeniesie do
    Kredyt Banku to wtedy w opcji Razem Ekstrakonto VIP będzie CIę
    kosztować tylko 12,99 PLN.

  • 7. Data: 2007-07-25 18:59:50
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 25-07-2007 o 16:05:23 Leszek <b...@s...pl> napisał:

> [...]
    > mBank i nie jest potrzebny płatny token?
    > Jeszcze jakieś kwiatki (płaci się jeszcze za ustawienie zlecenia stałego

    Miałem swego czasu konto, o którym piszesz. Wszystko było ok do momentu,
    gdy podobno automatycznie odnawialny kredyt w rachunku stał się
    nieodnawialnym. Po prostu po roku, gdy następuje odnowienie limitu i
    potrącenie prowizji dowiedziałem się, że muszę przynieść tonę papierów,
    żebym mógł dalej korzystać z kredyciku.
    Trochę konkretów: średnie wpływy 8000/mc, wysokość linii 7000, czysta
    historia - żadnych opóźnień czy niedozwolonych debetów. Oprócz tego kr.
    hipoteczny w KB - również czysta historia.
    Miła pani stwierdziła, iż promocja się skończyła i od nowa przy odnowieniu
    kredytu muszą sprawdzić moją zdolność kredytową. Żeby było śmieszniej
    linię dostałem na podstawie wpływów na konto :)

    Nie mam już kredytu w koncie w KB, pozostał mi tylko hipoteczny i
    najtańsze konto do jego obsługi.
    Aha, mimo ostatnich zmian korzystanie przez neta z serwisu KB24 nadal
    pozostawia wiele do życzenia - no chyba, że używasz IE i masz duuuużo
    cierpliwości.

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://pl.opera.com/

  • 8. Data: 2007-07-25 19:28:00
    Od: "Leszek" <b...@s...pl>

    jooseff wrote:

    > Miałem swego czasu konto, o którym piszesz. Wszystko było ok do
    > momentu, gdy podobno automatycznie odnawialny kredyt w rachunku stał
    > się nieodnawialnym.

    Zapytam o to - nie chce miec co roku spowiedzi.

    > Aha, mimo ostatnich zmian korzystanie przez neta z serwisu KB24 nadal
    > pozostawia wiele do życzenia - no chyba, że używasz IE i masz duuuużo
    > cierpliwości.

    No właśnie ... używam Firefoksa - IE to pomyłka jeśli chodzi o internet.
    Zauważyłem już, że konfigurację podają tylko dla IE i to mnie
    zaniepokoiło. Czy taki trudny w konfiguracji zabezpieczeń (a inne są
    dobrze zabezpieczone z natury), czy tylko IE wspomagają i na innych będę
    miał kłopoty?
    W BPH nie ma żadnych.

    Leszek

  • 9. Data: 2007-07-25 19:34:51
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "jooseff" wrote in message

> [...]
    > nieodnawialnym. Po prostu po roku, gdy następuje odnowienie limitu i
    > potrącenie prowizji dowiedziałem się, że muszę przynieść tonę papierów,

    nigdy nie miałem problemu, i mam limit kredytowy na czas nieokreślony
    tyle tylko że co rok pobierane jest 1% od limitu

    > Aha, mimo ostatnich zmian korzystanie przez neta z serwisu KB24 nadal
    > pozostawia wiele do życzenia - no chyba, że używasz IE i masz duuuużo
    > cierpliwości.

    no nie wiem, dla mnie pasuje
    mam wiele kont i wcale nie jest najgorszy

  • 10. Data: 2007-07-25 19:36:43
    Od: "Leszek" <b...@s...pl>

    Krzysztofsf wrote:

> [...]
    > srebrna vise kredytowa (sadze, ze zrobilibyscie na KK obrot
    > uprawniajacy do darmowego korzystania w nastepnych latach - w

    No niestety w 22tys. mieście transakcje kartą przyjmują:
    2 sklepy spożywcze - oddalone, 2 czy 3 apteki, kilka drobnych sklepów.
    Taka rzeczywistość, że trzeba mieć gotówkę. Będąc poza miejscem
    zamieszkania, również trzeba mieć dostęp do bankomatu za pomocą zwykłej
    (typu maestro), bo wyciąganie kredytową kosztuje, a sama placówka BPH,
    mimo, że blisko, czynna 9-17 gdy np mnie nie ma, żona również pracuje :)
    Nie ma więc jak wyciągać "w okienku". Mam kredytowe ale to nie taka
    wygoda jak maestro - przy gotówce. Pewnie, jeśli mieszkałbym w dużym
    mieście, to nie byłaby potrzebna. Limit kredytowy to równiez wygoda,
    ponieważ z dnia na dzień można zejść na minus, bo jednocześnie kupisz
    parę fajnych rzeczy, na które nie chcesz czekać :) W KBanku podoba mi
    się za to NNW. Extrapomoc, czy "Estrapomoc" nie moge znaleźć. Gdzie tego
    szukać, ponieważ wyszukiwarka KB jest, delikatnie mówiąc, "do luftu".
    Nie znajduje tego w całym serwisie (nawet samego ekstra, extra).
    Znalazłem przypadkiem "EKSTRABIZNES". Kazałem wyszukać i ... nawet tego
    nie znalazła - skopiowałem z nazwy pakietu :) Do luftu...

    Leszek