  • 1. Data: 2009-08-18 19:43:22
    Temat: Kredyt Bank niestety ...
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    schodzi na psy.
    właśnie od 1.08. wprowadzili 2 wpłaty na konto za free a nastepne 2% nie
    mniej niż 7 zł.
    teraz tylko czekać za płatne przelewy internetowe i po banku
    a szkoda. byłem ich klientem od 13 lat
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2009-08-19 06:23:28
    Temat: Re: Kredyt Bank niestety ...
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 18 Aug 2009 21:43:22 +0200, glang napisał(a):

    > teraz tylko czekać za płatne przelewy internetowe i po banku a szkoda.
    > byłem ich klientem od 13 lat pzdr

    IMO o 12 lat za długo ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-08-19 09:18:28
    Od: " " <w...@g...pl>

    ten bank to juz dawno zszedł na psy dopiero teraz sieo tym dowiedziałeś

    Przejrzyj na oczy byle szybko

  • 4. Data: 2009-08-29 07:15:00
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > schodzi na psy.

    następny nóż w plecy. poprosiłem zaświadczenie i spłacie kredytu
    hipotecznego..
    bagatela 50 PLN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ehhh
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2009-08-29 20:57:00
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik glang napisał:

> [...]
    > mniej niż 7 zł.
    > teraz tylko czekać za płatne przelewy internetowe i po banku
    za *wpłatę* na konto 2% nie mniej niż 7pln???????????????
    za przelewy internetowe mi ściągają 0,99 za sztukę, dlatego w ciągu roku
    zrobiłem tylko ten jeden przelew
    (konto mieć muszę, niestety)