  • 1. Data: 2002-09-15 10:54:35
    Temat: Re: Kredyt Bank - pytania
    Od: "Barbara" <v...@w...pl>

    Czesc.
    1. Roznice w ekstrakontami to oplaty za prowadzenie 3,50/mies lub 4,50
    /mies, pakiet ubezpieczen standard/rozszerzony. (% mies. za trzymanie
    srodkow -4%) Karty dają np, VE Kontakt za darmo, dzieki niej mniej placisz
    robiac podstawowe oplaty w banku 3,50 a nie 7zl. Maestro wprowadzili
    niedawno.Przelewy przez KB 24 na razie za darmo, SMS 0,20 za wiadomosc o
    zmianie salda . Z tego co pamietam wybrac dziennie mozna 1000 w bankom.

  • 3. Data: 2002-09-20 13:28:11
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jakie są praktyczne różnice pomiędzy ekstrakontami (powiedzmy, że napewno
    > odpada Elita...)

    wlasciwie zadne. Moze dostepem do niektotych uslug i limitami kredytowymi.

    > Ja chcę:
    > mieć 2 karty debetowe (2 współwłaścicieli), z tego przynajmniej 1 Maestro

    daja. Maestro jakos od niedawna.

    > przelewy przez Inet za darmo

    narazie sa :)

    > wyciągi papierowe (ew. potwierdzenia przelewów?)

    Spokojnie

    > ewentualnie telefon (chociaż wyczytałem, że płatny dodatkowo, więc nie)
    > Doczytałem się również, że DD kosztuje 1,5. Niesamowite...

    cos mi sie obilo o uszy ze 0,75 zl (byly free)

    > Aha, i żeby taką kartą dało się wybrać więcej niż 2k dziennie (najlepiej
    5k)

    To trzeba zobaczyc na stronie - ale wydaje mi sie, ze taki limit jest
    standrdowy wiec nie bedzie probvlemu