  • 1. Data: 2011-05-19 17:07:29
    Temat: Kredyt Bank wprowadza nowe konto z oprocentowaniem do 7 proc.
    Od: gohohgle <g...@g...com>

    Może kogoś zainteresuje, oczywiście zależy podrążyć szczegóły.
    http://prnews.pl/kredyt-bank/kredyt-bank-wprowadza-n
    owe-konto-z-oprocentowaniem-do-7-proc-61349.html

  • 2. Data: 2011-05-19 20:27:08
    Od: "kowtow" <k...@w...pl>

    Tak tylko że max do 3 tys do dupy z taką oferta

  • 3. Data: 2011-05-19 21:34:06
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    kowtow wrote:
    > Tak tylko że max do 3 tys do dupy z taką oferta

    Czekamy na oferte oprocentowanie 30%*

    * dla kwoty do 100zl

    naciagaczom dziekujemy.

  • 4. Data: 2011-05-19 23:30:46
    Od: g...@o...pl

    > Może kogoś zainteresuje, oczywiście zależy podrążyć szczegóły.

    Pewnie brakuje chętnych na najtańsze Ekstrakonto po 7 złotych (w pakiecie trzy
    przelewy przez internet i jedna wpłata gotówkowa w placówce). Nowe będzie
    prowadzone bezpłatne przy wpływach mies. 1 tys.

  • 5. Data: 2011-05-20 12:09:24
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 19 May 2011 23:34:06 +0200, Papkin wrote:

    > Czekamy na oferte oprocentowanie 30%*
    >
    > * dla kwoty do 100zl

    Jak się tutaj co poniektorym chce cudowac z ,,polgroszowkami'', to
    pewnie taka oferta w sam raz dla nich bedzie ;-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 6. Data: 2011-05-20 17:50:39
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Michal Tyrala wrote:

    > Jak się tutaj co poniektorym chce cudowac z ,,polgroszowkami'', to
    > pewnie taka oferta w sam raz dla nich bedzie ;-)

    Ty jak rozumiem, jak odbierasz resztę w bilonie, to też od razu
    wrzucasz do kasetki "na biedne dzieci w Sudanie" ? :-)

    witrak()

  • 7. Data: 2011-05-20 18:42:29
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > Ty jak rozumiem, jak odbierasz resztę w bilonie, to też od razu
    > wrzucasz do kasetki "na biedne dzieci w Sudanie" ? :-)

    LOL
    Ja wrzucam do miseczki "dla miłej barmanki" :D

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-05-20 19:25:25
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ja wrzucam do miseczki "dla miłej barmanki" :D

    Zwlaszcza ten bilon z mosiadzu manganowego je rajcuje -
    - potem wodki nie zaluja i czlowiek nie pamieta co zrobil z reszta?.. :)

  • 9. Data: 2011-05-20 19:42:23
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Zwlaszcza ten bilon z mosiadzu manganowego je rajcuje -
    > - potem wodki nie zaluja i czlowiek nie pamieta co zrobil z reszta?.. :)
    Hmm .... no nie wiem jaka TY "miseczke" miałes na myśli
    bo ja tylko taką szklaną... na drobniaki LOL

  • 10. Data: 2011-05-25 22:57:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kowtow" ir3uf2$rh9$...@n...onet.pl

    > Tak tylko że max do 3 tys do dupy z taką oferta

    A co w tym dodupnego? Nie można wrzucić 3 tysięcy? Nie opłaca się?
    Dodupna jest debetówka -- trzeba wykonać nią 5 transakcji, aby była za free?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'