  • 1. Data: 2005-06-16 09:22:40
    Temat: Kredyt Inteligo bardziej przystępny
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    PKO BP zmienił wymagania w osób ubiegających się o kredyt Inteligo. Zmiany
    dotyczą między innymi zmniejszenia wielkości wymaganych zarobków oraz formy
    zatrudnienia
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,11968

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-06-16 10:16:36
    Temat: Re: Kredyt Inteligo bardziej przystępny
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał
    w wiadomości news:d8rgdr$4gr$1@news.onet.pl...
    > PKO BP zmienił wymagania w osób ubiegających się o kredyt Inteligo. Zmiany
    > dotyczą między innymi zmniejszenia wielkości wymaganych zarobków oraz formy
    > zatrudnienia

    ciekawe kiedy dla osób prowadzących DG

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-06-16 10:47:59
    Od: c...@p...onet.pl

    > PKO BP zmienił wymagania w osób ubiegających się o kredyt Inteligo. Zmiany
    > dotyczą między innymi zmniejszenia wielkości wymaganych zarobków oraz formy
    > zatrudnienia

    No to ciekawe czy w koncu go dostane. Wielkosc zarobkow od poczatku mam wymagana.

    Cobra JM

  • 4. Data: 2005-06-16 19:38:31
    Od: c...@p...onet.pl

    > No to ciekawe czy w koncu go dostane. Wielkosc zarobkow od poczatku mam wymagana.
    >
    > Cobra JM

    Kij im w bary. Dalej "BRAK ZDOLNOSCI KREDYTOWEJ"

    Cobra JM

  • 5. Data: 2005-06-16 21:37:35
    Od: zet <z...@z...pl>

    PKO BP po okresie kiedy przyznawał kredyty wszystkim kilka lat temu do
    wysokości trzech miesięcznych wpływów na konto, musiał mieć złe
    doświadczenia z niespłacaniem tych kredytów i teraz stosuje zasadę
    profesora Bączyńskiego (teatrzyk zielona gęś) i nawet debetu nie przyznaje
    => "bardzo ostrożnie wychodzi na miasto"