  • 1. Data: 2004-01-26 17:32:07
    Temat: Kredyt WIBOR 3M + 1% marży - kto jakie warunki?
    Od: "Mariusz Polowczuk" <m...@c...pl>

    Witajcie.
    Za pare dni zaczne chodzic po kilku bankach, po kredyt hipoteczny i
    zalezaloby mi na kredycie w PLN opartym na WIBOR 3M + minimalna marża 1-1.5
    %. W jakich bankach braliscie kredyty hipoteczne i dostaliscie 1% marzy i
    przy jakich warunkach?

    Pozdr.
    MP

  • 2. Data: 2004-01-26 17:50:31
    Temat: Re: Kredyt WIBOR 3M + 1% marży - kto jakie warunki?
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Mariusz Polowczuk <m...@c...pl> wrote:
> [...]
    > %. W jakich bankach braliscie kredyty hipoteczne i dostaliscie 1% marzy i

    ostatnio widziałem taką ofertę banku spółdzielczym -
    http://www.bankbps.pl/
    tylko, że to kredyt na budowę domu/mieszkanie
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Bierz życie jakim jest. Uciekaj, kiedy musisz. Walcz, kiedy

  • 3. Data: 2004-01-26 18:10:06
    Od: "Mariusz Polowczuk" <m...@c...pl>

    > ostatnio widziałem taką ofertę banku spółdzielczym -
    > http://www.bankbps.pl/
    > tylko, że to kredyt na budowę domu/mieszkanie

    Tak, chodzi mi dokladnie o kredyt na budowe domu.

    MP

  • 4. Data: 2004-01-26 18:26:25
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    > 1-1.5

    > Tak, chodzi mi dokladnie o kredyt na budowe domu.
    >

    > MP

    no to chyba Ci się przyda :)
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Ludzie zwazaja w tej samej mierze na pozory, co na rzeczywistosc,

  • 5. Data: 2004-01-26 18:44:36
    Od: "Wojtek" <w...@S...pl>

    KredytBank WIBOR3M+1% przy wkładzie własny >=40%, przy niższym +1,5%
    Podobnie chyba też PKO BP.

    pzdr. wojtek

  • 6. Data: 2004-01-26 19:12:56
    Od: "Robert Wicik" <N...@o...pl>

> [...]
    1-1.5
    > %. W jakich bankach braliscie kredyty hipoteczne i dostaliscie 1% marzy i

    PKO BP "Własny kąt" na 15 lat Wibor 3M + 1% i 0.8% prowizji

    Pozdrawiam
    Robert Wicik