  • 1. Data: 2010-09-27 11:56:01
    Temat: Kredyt do 10000zł
    Od: kacper <k...@g...com>

    Witam,

    Szukam dogodnej oferty kredytowej na kwotę 10000zł, mój bank (BZWBK)
    daje mi na 19%... co jest trochę śmieszne. Słyszałem o ofercie Fortis,
    9,9%, dzwoniłem do nich, spełniam kryteria, ale może jest coś
    lepszego?

    Pozdrowienia,

  • 2. Data: 2010-09-27 21:34:44
    Temat: Re: Kredyt do 10000zł
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > daje mi na 19%... co jest trochę śmieszne. Słyszałem o ofercie Fortis,
    > 9,9%, dzwoniłem do nich, spełniam kryteria, ale może jest coś

    nie patrz TYLKO na nominalne oprocentowanie, ale również na prowizję,
    obowiązkowe ubezpieczenia itp...generalnie porównuj RRSO!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-09-27 22:09:22
    Od: kacper <k...@g...com>

    On 27 Wrz, 23:34, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    > nie patrz TYLKO na nominalne oprocentowanie, ale również na prowizję,
    > obowiązkowe ubezpieczenia itp...generalnie porównuj RRSO!
    Z tego co się orientowałem ten kredyt jest bez prowizji i
    ubezpieczenia.

    Pozdrowienia,

  • 4. Data: 2010-09-28 06:05:17
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    W dniu 2010-09-28 00:09, kacper pisze:
    > Z tego co się orientowałem ten kredyt jest bez prowizji i
    > ubezpieczenia.

    na taki procent (9% jak piszesz) to chyba tylko mieszkaniowy / remontowy
    z wykazem faktur po pracach na kwotę np. 50% kredytu.

    Krzysiek
    www.cashbook.pl

  • 5. Data: 2010-09-28 06:47:25
    Od: " jk" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    krzysiek <a...@m...net> napisał(a):

    > na taki procent (9% jak piszesz) to chyba tylko mieszkaniowy / remontowy
    > z wykazem faktur po pracach na kwotę np. 50% kredytu.

    Właśnie raczej nie:
    http://www.bnpparibasfortis.pl/finanse-osobiste/kred
    yt-gotowkowy.asp

    (opieram się tylko na tej www)

  • 6. Data: 2010-10-02 11:35:47
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    jk pisze:

    > Właśnie raczej nie:
    > http://www.bnpparibasfortis.pl/finanse-osobiste/kred
    yt-gotowkowy.asp

    > (opieram się tylko na tej www)

    wziąłeś już ten kredyt z założeniem konta?
    Czy po spłacie kredytu można bez problemów zamknąć konto z pakietem L
    żeby nie płacić 15 zł. miesięcznie?