  • 1. Data: 2008-04-22 13:01:07
    Temat: Kredyt gotówkowy pytanie
    Od: d...@p...onet.pl

    Witam,

    Czy w trakcie spłaty kredytu gotówkowego na powiedzmy 12 miesięcy, możliwa jest
    zmiana jego oprocentowania przez bank w przypadku wzrostu stóp ? Wiem, że tak
    jest w przypadku kredytów mieszkaniowych ale nie wiem czy dotyczy to również
    kredytów gotówkowych.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-04-22 13:06:00
    Temat: Re: Kredyt gotówkowy pytanie
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Kwi, 15:01, d...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > jest w przypadku kredytów mieszkaniowych ale nie wiem czy dotyczy to również

    ten sam bol.

  • 3. Data: 2008-04-22 18:43:49
    Od: "Patryk" <p...@w...pl>

> [...]
    > tak
    > jest w przypadku kredytów mieszkaniowych ale nie wiem czy dotyczy to

    To zależy od banku. Poniżej masz tabelkę z kredytami gotówkowymi róznych
    banków, i informacją czy dany kredyt ma stałe czy zmienne oprocentowanie:
    http://patbank.pl/kredytygotowkowe/porownanie-kredyt
    ow-gotowkowych/3/

  • 4. Data: 2008-04-23 05:29:56
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    krzysztofsf pisze:
    > ten sam bol.
    niezupełnie - w większości banków jest zapis, że oprocentowanie nie może
    wzrosnąć podnad poziom określony podczas zawierania umowy...

  • 5. Data: 2008-04-23 05:45:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Kwi, 07:29, Radek Wroclawski <r...@n...pl> wrote:
    > krzysztofsf pisze:> ten sam bol.
    >
    > niezupełnie - w większości banków jest zapis, że oprocentowanie nie może
    > wzrosnąć podnad poziom określony podczas zawierania umowy...

    W mBanku tego nie mialem...............

  • 6. Data: 2008-04-23 20:00:31
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > tak
    > jest w przypadku kredytów mieszkaniowych ale nie wiem czy dotyczy to

    wszystko zalezy od tego co masz w umowie, jezeli stopa procentowa jest stała
    to nie moze sie zmienic, a jezeli zmienna to i owszem, a w umowie bedzie
    info kiedy moze sie zmienic

    --
    pozdrawiam
    RobertS