  • 1. Data: 2006-02-14 13:45:53
    Temat: Kredyt hipoteczny ciezka sytuacja.
    Od: "Fajas" <f...@e...pl>

    Mam taka bardzo nieciekawa sytuacje a potrzebuje dostac kredyt moze ktos mam
    pomysl gdzie pytac:
    Ciezka sytaucja jest spowodowana nieciekawa historia uzyskiwania dochodow:

    - w latach 1998 - 2001 zatrudnienie na podstawie umowy o prace plus umowy
    zlecenia wykazywany dochod okolo 40tys rocznie.
    - w latach 2002 - do cerwiec 2005 zatrudnienie nieformalene (praktycznie sam
    prowadzilem firme, Zona na etacie w szkole) w firmie prowadzonej na dane
    mojej zony dochod z tytulu prowadzenia dzialanosci okolo 40 tys rocznie (ten
    sam profil dzialnosci firmy co wczensiej na etacie)
    - styczen 2005 rozwod :(
    - w spadku pozostaje mi firma ale formalnie zostala zamknieta poprzednia
    dzialalnosc i otwarta juz pod moimi danymi od pazdziernika 2005 roku. W
    miesiacach X - XII wykazany w PIT dochod 15tys.
    - 2006 rok kontynuacja dzialanosci sredni miesieczny dochod to okolo 4 - 5
    tys.
    - firma jest jednoosobowa
    - cala moja historia dzialanosci w jednej branzy
    - dzialam jako podwykonawca dla kilku duzych firm ktorzy caly czas sa moimi
    klientami, rozliczam sie z nimi na podstawie faktury.

    Jesli macie jakis pomysl ktory bank moze dac mi kredyt, sprawa jest dosyc
    pilna.
    Wysokosc kredytu 200tys. Wklad wlasny okolo 100tys.

    Fajas