  • 1. Data: 2008-01-29 13:45:04
    Temat: Kredyt hipoteczny - dwie nieruchomosci
    Od: martin <m...@g...com>

    Witam,

    Mam kredyt hipoteczny w mBanku na dwie nieruchomosci - mieszkanie i
    garaż. Chcę sprzedać tylko garaż. Co kolejno musze zrobic zeby bank
    zdjal zabezpieczenie z garazu? Czy ktos przerabial juz taka sytuacje?
    Ile to moze potrwać? Dzwoniłem już do na mlinie, ale po jak wyjasnilem
    o co chodzi to poczekalem 10 minut i oolaczenie zostalo zerwane.
    Sprobuje pozniej z darmowego telefonu.

    dzieki
    m.

  • 2. Data: 2008-02-10 12:29:19
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - dwie nieruchomosci
    Od: "Tania hipoteka" <t...@g...pl>

    Potrwa dlugo, jak wszystko co w mBanku musi przejsc przez Lodz.
    Pytanie podstawowe: czy kwote ze sprzedazy garazu zamierzasz przeznaczyc na
    nadplate kredytu, czy tez nie.
    Oczywiscie to drugie rozwiazanie mozliwe jest tylko wtedy, jesli wartosc
    samego mieszkania (oczywiscie okreslona przez bank) wystarczy na
    zabezpieczenie kredytu.
    Czeka Cie droga przez meke, choc w pierwszym wypadku mniejsza niz w drugim.