  • 1. Data: 2009-06-05 17:51:35
    Temat: Kredyt hipoteczny - na co zwrócić uwagę?
    Od: r...@p...fm

    Witam.

    W najbliższym czasie chcę się zdecydować kupić mieszkanie. Mam trochę
    oszczędności, ale bez kredytu się nie obędzie. Chcę złożyć oferty 3.
    bankom: Millennium, Nordea, X (nie wiem jeszcze jaki bank to będzie)
    oraz mBank, w którym mam konto i inne produkty już od 8. lat, ale na
    dzień dobry ich oferta mi się nie podoba. Myślę o 100-150 tys.
    kredytu. Jeśli ktoś ma ochotę pomóc w wyborze kredytu na 20-30 lat,
    bardzo proszę o rady. W końcu to pół życia będę związany z bankiem,
    któremu będę musiał spłacać raty.

    Pozdro
    Robson

  • 2. Data: 2009-06-06 07:15:45