  • 1. Data: 2006-04-17 02:56:16
    Temat: Kredyt konsolidacyjny - finał
    Od: "Artur Dombrowski" <a...@d...pl>

    Witam

    Ostatnio skorzystałem z czegoś takiego jak kredyt konsolidacyjny, w którym
    zabezpieczeniem była hipoteka.
    Kredyt ten miał na celu spłacenie kredytu odnawialnego w mbanku oraz wypłatę
    środków na cel dowolny.

    Bank (BPH zresztą) zachował się tak:

    Przelał kwotę, która służyć ma do zamknięcia linii kredytowej do mbanku
    Przelal resztę na ROR

    Teraz pytanie. Nie znalazłem w umowie takiego zapisu. Do kiedy należy
    zamknąć kredyt odnawialny.
    Wiem też że BPH nie nakazało mbankowi zamknięcia kredytu odnawialnego.
    Samo zamknięcie nastąpi dopiero po moim pisemnym wniosku i odczekaniu 30
    dni.

    Pytanie czy coś mi grozi gdy np. wyślę pismo z prośbą o zamknięcie kredytu
    odnawialnego np. za 2-3 tygodnie.

    Artur

  • 2. Data: 2006-04-17 02:58:57
    Temat: Re: Kredyt konsolidacyjny - finał
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Artur Dombrowski wrote:
    > Pytanie czy coś mi grozi gdy np. wyślę pismo z prośbą o zamknięcie kredytu
    > odnawialnego np. za 2-3 tygodnie.

    że skuszony łatwą kasą znowu wydasz kredyt w mbanku i nie będziesz miał
    go z czego spłacić.
    Po co ci on skoro i bez niego nie masz kasy.

  • 3. Data: 2006-04-17 03:39:29
    Od: "Artur Dombrowski" <a...@d...pl>

    > że skuszony łatwą kasą znowu wydasz kredyt w mbanku i nie będziesz miał go
    > z czego spłacić.
    > Po co ci on skoro i bez niego nie masz kasy.

    na przykład po to, że można przez ten czas te pieniążki zaiwestować
    zresztą jak i resztę

    Pzdr.

    Artur

  • 4. Data: 2006-04-17 06:07:49
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > Teraz pytanie. Nie znalazłem w umowie takiego zapisu. Do kiedy należy
    > zamknąć kredyt odnawialny.

    Sprawdź załączniki do umowy. Powinienes mieć 30 dni na przedstawienie
    zaswiadczenia o spłacie kredytu.

    Darek

  • 5. Data: 2006-04-17 15:39:01
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Artur Dombrowski wrote:

    > na przykład po to, że można przez ten czas te pieniążki zaiwestować
    > zresztą jak i resztę

    igranie z ogniem.

    jak sie drugi bank dowie, ze nie zamknales kredytu, to ci wypowie kredyt
    i dopiero bedziesz snil po nocach skad wziac kase na oddanie.

  • 6. Data: 2006-04-17 20:46:05
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Artur Dombrowski" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

    > na przykład po to, że można przez ten czas te pieniążki zaiwestować
    > zresztą jak i resztę

    A nie dość się już nainwestowałeś, aż chatę musiałeś zastawić??

  • 7. Data: 2006-04-18 07:37:36
    Od: "wojtaszek" <v...@i...pl>

    > igranie z ogniem.
    >
    > jak sie drugi bank dowie, ze nie zamknales kredytu, to ci wypowie kredyt i
    > dopiero bedziesz snil po nocach skad wziac kase na oddanie.

    Dokładnie ! Lepiej nie igrać, bo mogą sprawdzić.
    Mnie akurat od razu kazali zamknąć i przynieść zaświadczenie i wtedy chcieli
    ze mną gadać.