  • 1. Data: 2005-12-01 14:05:10
    Temat: Kredyt mieszkaniowo-refinansowy w Millennium
    Od: RobertR <R...@w...pl>

    Witam!
    Podpisując umowę z ww bankiem nie byłem pewien kiedy mają mi wypłacić
    ten kredyt. Więc wypełniłem dyspozycję wypłaty i ją podpisałem, ale bez
    wpisywania daty, którą miałem podać następnego dnia przez telefon.
    Następnego dnia zadzwoniła do mnie pani z banku i podałem jej date 1
    grudnia.
    Niestety wczoraj bardzo się zdziwiłem bo pieniądze juz przyszły!
    A w umowie mam zapisane, że spłata kredytu będzie następowała w dniu
    miesiąca w którym była wypłata czyli 30-tego.
    Oczywiście złożyłem natychmiast reklamację, ale nie wiem czy coś uzyskam
    ponieważ na mojej dyspozycji pani pełnomocnik zapisała datę 30 listopada
    i z ta datą zrobiona została wypłata.
    Co mogę jeszcze zrobić - bo bardzo nie pasuje mi ten dzień - moje
    wypłaty przychodzą na ostatni dzień miesiąca. Który ma czasami 31 dni!
    Jeśli reklamacja nie pomoże to czy prawo bankowe umożliwia zmianę tej
    daty na inną? Czy arbiter w tej sytuacji coś może zrobić?

    PS1. Nigdy więcej nie zostawię niczego in blanco.
    PS2. Moja rozmowe z bankiem i podawania daty 1 grudnia słyszły 3 osoby z
    mojej pracy - czy może to coś pomóc?
    --
    Z pozdrowieniami
    RobertR.

    PS. Pisząc do mnie wytnij iksy z adresu.

  • 2. Data: 2005-12-01 14:39:56
    Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl>

    Użytkownik "RobertR" <R...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:dmmvn5$2jvl$1@news2.ipartners.pl...

    > Jeśli reklamacja nie pomoże

    Dlaczego ma nie pomóc? Jest bardzo mało prawdopodobne, by
    bank robił aferę z takiej głupoty.

    > to czy prawo bankowe umożliwia zmianę tej daty na inną?
    > Czy arbiter w tej sytuacji coś może zrobić?

    Uomatko, arbiter, zaraz będzie Duch Święty ;). Jeśli jakimś
    cudem bank nie rozpatrzy pozytywnie reklamacji, po prostu
    zwróć się do niego w wnioskiem o zmianę dnia spłaty.

    Amnesiak

  • 3. Data: 2005-12-02 07:19:26
    Od: RobertR <R...@w...pl>

    > Uomatko, arbiter, zaraz będzie Duch Święty ;). Jeśli jakimś
    > cudem bank nie rozpatrzy pozytywnie reklamacji, po prostu
    > zwróć się do niego w wnioskiem o zmianę dnia spłaty.
    >
    > Amnesiak

    Dzięki za pocieszenie - pani przyjmująca wniosek wątpiła czy da się coś
    zrobić - stąd wywnioskowałem że to może być problem, tym bardziej, że
    podobno w PKOBP nie można zmienić daty spłaty kredytu.