  • 1. Data: 2006-07-06 10:55:16
    Temat: Kredyt mieszkaniowy - Tylko NIE w MILLENNIUM
    Od: "Kmail" <kmail@wpq_bez_q_.pl>

    Witam, kupiłem(może) mieszkanie zadłużone,
    wziąłem kredyt w millennium na 100% mieszkania + kasa na remont.
    Wszystko biegło ładnie były dokumenty wszystkie dane do banku, akt
    notarialny, poszła kasa z banku na oddłużenie mieszkania, bank w którym było
    zadłużone wydał pismo o wykreślenie ich z hipoteki. Wszystko pięknie pan
    specjalista bankowy powiedział, podpisałem polecenie przelewu reszty gotowki
    na konto zbywcy mieszkania i na remont dla mnie.
    Najpuźniej kasa miała dotrzeć wg. aktu notarialnego do 30 czerwca br., ban
    miał 3 dni na dokonanie przelewu (wg. ich umowy o kredyt). Polecenie
    przelewu zostało wydane 27 czerwca więc akurat.
    Mamy 6 lipiec i kasy niema. Właścicielka mieszkania wydzwania gdzie kasa,
    straszy że chyba zrezygnuje (a ksasa na oddłużenie poszła) bo wg. aktu
    notarialnego ma miec kase. Dzwonią do mie z biura pośrtednictwa gdzie kasa.
    Włascicielka mowi ze zadatkowała kupno drugiego mieszkania i jeśli tej kasy
    nie dostanie to minie jej termin z zapłatą i może się pożegnac z zadatkiem
    (15 tys).
    A millenium swoje - "tak , tak pieniążki już ida, właśnie są przelewane na
    pana konto proszę poczekać do jutra". Wydzwaniam non stop, a tam sama
    śpiewka - kasa już normalnie na milion procęt będzie między 14:00 a 15:00 -
    zarzeka sie bankowiec ( a to było wczoraj) i nic.
    W h..ja normalnie walą w beszczela, wydzwaniałem do infolini, Pan powiedział
    że roześle tę informacje do analityków i dalej i wogle japier.. na głowie
    stanie i odzwoni do 18 (to też było wczoraj) i nic.
    Numerów gdzieś wyżej (do. np. analitykow czy innych buraków) to oni sami nie
    znają, tylko drogą mailową. Poprosiłem o maila to on podać nie może bo to
    ich wewnętrzny i tak by moj nie dotarł.
    Totalna olewka klinta i wydawało by się ze mogłbym ich olać, ale już se
    założyli hipoteke na mieszkaniu ! I co z nimi ?czemu kasy nie przelewają ?
    Brak płynności finansowej ?
    Jest ktoś w podobnej sytuacji ?
    Pozdrwaiam i MILLENNIUM STANOWCZO ODRADZAM.

    P.S. Mimo atrakcyjnego kredytu dowalili mi na sam koniec +0.5% do
    oprocentowania kredytu bo kiedyś raty niecałe 200 zł nie zapłaciłem. (tzn.
    oczywiscie zapłaciłem ale z miesięcznym opźnieniem). Taki powod podali, a
    miało być tak pięknie.
    TYLKO NIE MILLENNIUM

  • 2. Data: 2006-07-06 11:20:16
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy - Tylko NIE w MILLENNIUM
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    no to niezla jazda...

    a nie nalezy ci sie jakas kara umowna skoro bank nie wywiazal sie z umowy
    (nie przelal kasy w terminie)?

    jak ty sie spoznisz z platnoscia raty to skutki beda oczywiste...

  • 3. Data: 2006-07-06 11:26:46
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Kmail" <kmail@wpq_bez_q_.pl> writes:

> [...]
    > znają, tylko drogą mailową. Poprosiłem o maila to on podać nie może bo to

    Nie mozesz pojsc/pojechac do oddzialu? Ja w to cale zalatwianie na
    telefon nic a nic nie wierze.

    MJ

  • 4. Data: 2006-07-06 11:30:03
    Od: Bohdan 'Nexus' Horst <n...@i...pl>

    Kmail <kmail@wpq_bez_q_.pl> wrote:
> [...]
    > miał 3 dni na dokonanie przelewu (wg. ich umowy o kredyt). Polecenie
    > przelewu zostało wydane 27 czerwca więc akurat.

    a tak z ciekawości jaką masz wpisaną w akcie notarialnym sankcję/karę za
    przekroczenie terminu ?

    pozdrawiam

    --
    Bohdan 'Nexus' Horst

  • 5. Data: 2006-07-06 11:36:23
    Od: "Kmail" <kmail@wpq_bez_q_.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    > no to niezla jazda...
    >
    > a nie nalezy ci sie jakas kara umowna skoro bank nie wywiazal sie z umowy
    > (nie przelal kasy w terminie)?
    >
    > jak ty sie spoznisz z platnoscia raty to skutki beda oczywiste...

    Puki co mam piera.
    W duyszlu mam odsetki karne jak mnie baba pozwie do sądu ze straciła przeze
    mnie 15 tys i czas i wogle.
    Dowiedziałem się też że moj przypadek nie jest odosobniony. Znajoma niedawno
    już mieszkała i świeciła oczyma przed sprzedającym ponad 3 tyg. nim bank
    przelał pieniądze.
    MILLENIUM - NIE TYLKO NIE TO !!!

  • 6. Data: 2006-07-06 11:55:44
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Kmail napisał(a):
    > Dowiedziałem się też że moj przypadek nie jest odosobniony. Znajoma niedawno
    > już mieszkała i świeciła oczyma przed sprzedającym ponad 3 tyg. nim bank
    > przelał pieniądze.

    Niestety, w Millenium to chyba standard - też mam podobne doświadczenia. :/

    ch.

  • 7. Data: 2006-07-06 12:02:44
    Od: l...@o...pl (Sławek)

    Rowniez slyszalem ze w millenium strasznie dlugo sie czeka i wogule jakos
    te kredyty dziwnie wygladaja.
    Ale za to konta bankowe maja ok.

  • 8. Data: 2006-07-06 12:42:24
    Od: l...@o...pl (Sławek)

  • 9. Data: 2006-07-06 21:08:53
    Od: Rudy <r...@n...spam.gmail.com>

    Dnia 06-07-2006 o 14:42:24 Sławek <l...@o...pl> napisał:

    > Rowniez slyszalem ze w millenium strasznie dlugo sie czeka i wogule
    > jakos te kredyty dziwnie wygladaja.
    > Ale za to konta bankowe maja ok.

    Ja mam dokładnie odwrotne doświadczenia. Pieniądze z kredytu wpłynęły
    błyskawicznie, za to do konta zniechęca mnie beznadziejny dostęp przez WWW.

    --
    Rudy

  • 10. Data: 2006-07-07 09:33:48
    Od: "Kmail" <kmail@wpq_bez_q_.pl>

    Sankcji w akcie nie ma wpisanych.
    Polecenie przelewu nie mogłem wypisać wczesniej, bo musiałem najpierw mieć
    wniosek o wypis z hipoteki.
    Otorz okazało się, że właścicielka mieszkania (bo to ona miała zrobić)
    wypisała wniosek o wypis z hipoteki budynku a nie mieszkania ( mieszkanie w
    bloku).
    W związku z tym na wniosku o wypis był inny numer niż gdzie kolwiek indziej.
    Bank nie zwainił w tej sprawie ale ....
    Od tygodnia utwierdzali mnie że wszystko sprawdzili i jest OK a pieniążki
    własnie się przelewają.
    Takie podejście do klienta jak inni piszą: "Spadaj pan" tylko delikatniej.
    Pozdrawiam.