  • 1. Data: 2004-05-07 07:22:37
    Temat: Kredyt mieszkaniowy w mPlanie mBanku.
    Od: "Fibre Optic" <f...@g...pl>

    Czesc,

    jak w tytule. Czy jest to dobry, tani kredyt ? Czy jest tanszy czy drozszy
    od kredytu mieszkaniowego w PKO BP i BZ WBK?

    pozdr,
    FO

  • 2. Data: 2004-05-07 09:31:24
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy w mPlanie mBanku.
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Fri, 7 May 2004 09:22:37 +0200, na pl.biznes.banki, Fibre Optic napisał(a):

    > jak w tytule. Czy jest to dobry, tani kredyt ? Czy jest tanszy czy drozszy
    > od kredytu mieszkaniowego w PKO BP i BZ WBK?

    Próbowałem się o niego starać jakieś 2 miesiące temu. Pomimo, że
    oprocentowanie było wyższe o ponad 1% od pozostałych banków kusiły mnie te
    środki bilansujące. Przecież zawsze mamy na koncie jakieś pieniądze, które
    będą nam pomniejszały kwotę kredytu. Jeżeli go dostaniesz, to moim zdaniem
    warto.

    Ja, niestety, nie dostałem tam kredytu pomimo, że konta miałem w mBanku
    prawie od początku jego istnienia. Był to do niedawna mój jedyny,
    podstawowy bank, w którym miałem konto firmowe (mBiznes) i wspólne (eKonto)
    oraz eMaxa. Ale po tym, jak zostałem potraktowany przy kredycie i po tym,
    jak wprowadzono opłaty szybko się przeniosłem. Skoro i tak mam płacić, to
    moim zdaniem na rynku są lepsze oferty.

    Odbiegłem jednak od tematu. W każdym bądź razie ostatecznie kredyt wziąłem
    w PKO BP. Zastanawiałem się jeszcze nad Ekstra Lokum w KB ale trzeba było
    dostarczyć więcej papierów, a oferta wydawała mi się podobna.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair

  • 3. Data: 2004-05-07 21:57:29
    Od: "Karciarz01" <k...@p...onet.pl>

    > Odbiegłem jednak od tematu. W każdym bądź razie ostatecznie kredyt wziąłem
    > w PKO BP. Zastanawiałem się jeszcze nad Ekstra Lokum w KB ale trzeba było
    > dostarczyć więcej papierów, a oferta wydawała mi się podobna.

    No wlasnie... Ja sie zastanawiam nad kredytem w Millenium. Obecnie maja niezla
    oferte, brak prowizji za przyznanie kredytu w odroznieniu od PKO BP,
    oprocentowanie mocno zblizone. W CHF ponizej 3% przy minimalnym wkladzie wlasnym
    a PLN ponizej 8%. Mocno sie zastanawiam nad CHF. W sumie kurs na gorce:

    http://www.bankier.pl/inwestowanie/waluty/narzedzia/
    profile/index.html?
    symbol=CHF&wp=0

    Choc z Lepperem przy wladzy moze byc roznie... :(

    Kiedys mialem percepcje ze Millenium ostro naciaga na rozne ukryte prowizje czy
    progresywne oprocentowanie lokat, etc., ale z tabeli w tej ofercie nic nie
    wyglada podejrzanie... Moze ktos sie orientuje w kredytach mieszkaniowych w tym
    banku?

    Pozdrawiam,
    Karciarz01

  • 4. Data: 2004-05-08 12:27:50
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Użytkownik Karciarz01 napisał:

> [...]
    profile/index.html?
    > symbol=CHF&wp=0
    >
    > Choc z Lepperem przy wladzy moze byc roznie... :(

    Ale przecież kredytu mieszkaniowego nie bierzesz na rok czy dwa. IMHO za
    duże ryzyko. No chyba że masz zamiar zarabiać w CHF ;-))

> [...]
    > wyglada podejrzanie... Moze ktos sie orientuje w kredytach mieszkaniowych w tym

    A wg czego ustalane jest oprocentowanie tego kredytu? Widzimisie prezesa??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 5. Data: 2004-05-09 23:16:23
    Od: "karciarz01" <k...@p...onet.pl>

    > Ale przecież kredytu mieszkaniowego nie bierzesz na rok czy dwa. IMHO za
    > duże ryzyko. No chyba że masz zamiar zarabiać w CHF ;-))

    Za duze ryzyko? Dlaczego? Wiesz - ja wzialem kredyt samochodowy w CHF jak kurs
    byl ok. 2,3PLN za CHFa, wiec duzo mnie nie jest w stanie zaskoczyc. Chyba, ze
    masz na mysli warunki makroekonomiczne w Szwajcarii i perspektywy ich zmian...
    Lub w Polsce... ;)

    > A wg czego ustalane jest oprocentowanie tego kredytu? Widzimisie prezesa??

    Jakis pewnie WIBOR czy LIBOR plus stala marza, ktora na mojego nosa moze sie
    zmieniac uchwala zarzadu banku co jakis czas jak nic. A dlaczego pytasz?

    Pozdrawiam,
    Karciarz

  • 6. Data: 2004-05-10 10:52:51
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    karciarz01 wrote:

    > Chyba, ze
    > masz na mysli warunki makroekonomiczne w Szwajcarii i perspektywy ich zmian...
    > Lub w Polsce... ;)

    Myślę, że miał na myśli Polskę i to - niestety - bez ";)"

    > Jakis pewnie WIBOR czy LIBOR plus stala marza, ktora na mojego nosa moze sie
    > zmieniac uchwala zarzadu banku co jakis czas jak nic. A dlaczego pytasz?

    Pewnie dlatego, że w mBanku jest WIBOR 3M + widzimisię prezesa ;)
    A w takim np., WIBOR 3M + stała marża, co - jak się wydaje - jest
    bardziej przewidywalne...

    > Pozdrawiam,
    > Karciarz

    pzdrw
    PK

  • 7. Data: 2004-05-10 10:54:19
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    > A w takim np., WIBOR 3M

    np. PKO BP miało być.

  • 8. Data: 2004-05-10 11:10:55
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

    > Pewnie dlatego, że w mBanku jest WIBOR 3M + widzimisię prezesa ;)
    > A w takim np., WIBOR 3M + stała marża, co - jak się wydaje - jest
    > bardziej przewidywalne...

    i dużo mniej korzystne, ponieważ WIBOR 3M systematycznie rośnie
    pozdr hidie

  • 9. Data: 2004-05-10 17:42:11
    Od: "hania" <p...@p...onet.pl>

    Widzimisię prezesa też może wzrosnąć- nigdy nie wiadomo jak bardzo.
    Nie wiem jak ustalają stawki w Millenium, ale pułapek chyba żadnych nie ma. W
    zeszłym roku rozważaliśmy kredyt właśnie w Millenium. Nie wzięliśmy ze względu
    na wymagane ubezpieczenie na życie w takiej wysokości, że składka przekraczała
    zdecydowanie prowizję i inne opłaty w innych bankach.

  • 10. Data: 2004-05-11 06:04:43
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    hidie wrote:

    > i dużo mniej korzystne, ponieważ WIBOR 3M systematycznie rośnie

    Ciekawe, bo ostatnio akurat rata zmalała, bo...
    WIBOR 3M zmalał...
    :P

    > pozdr hidie

    pzdrw