  • 1. Data: 2009-04-06 11:18:57
    Temat: Kredyt na mieszkanie
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    mam na oku mieszkanie, za około 140 tysięcy. Wkładu w tej chwili własnego
    mam około 80 tysięcy. Więc z 60 tysięcy bym potrzebował kredytu. Wiem, że
    okres teraz chujowy, ale uduszę się w obecnym lokum.

    Co byście radzili? Zupełnie niestety nie znam się na sprawach kredytów i nie
    chcę wtopić.

    --
    Tristan

  • 2. Data: 2009-04-06 20:55:33
    Temat: Re: Kredyt na mieszkanie
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Idz do kilku (!) znanych firm doradczych i się zorientuj, ich usługi są bezpłatne do
    czasu samego wzięcia kredytu (później bank im płaci za pośrednictwo).
    Tylko nie przyjmuj ofert jakichś egzotycznych nieznanych Ci banków.
    JaC

    -----