  • 1. Data: 2007-08-06 18:07:33
    Temat: Kredyt na mieszkanie bez KW
    Od: u...@o...pl (Wwieslaw)

    Witam,

    Przyszli sasiedzi mierza sie z problemem, na ktory moze Szanowni
    Grupowicze znaja odpowiedz.

    Nowowybudowane mieszkanie, akt notarialny z deweloperem podpisany, KW
    zostanie zalozona jak sad zechce.

    Wlasciciel mieszkania juz na rynku wtornym chce to mieszkanie opchnac
    moim przyszlym sasiadom.

    Byli w jakichs dwoch bankach, miedzy innymi Millenium, uslyszeli
    NIEDASIE.

    Podobno dopoki nie zostanie zalozona KW to NIEDASIE i koniec.

    Pytanie do grupy - czy to prawda, czy sa banki ktore spokojnie wydadza
    decyzje bez KW. umowa przedwstepna w formie aktu notarialnego jak
    najbardziej mozliwa, lacznie z zapisami ktorych ewentualnie zazada bank.

    Pozdrawiam
    Wwieslaw

  • 2. Data: 2007-08-06 21:52:49
    Temat: Re: Kredyt na mieszkanie bez KW
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    u...@o...pl (Wwieslaw) napisał(a):
> [...]
    > decyzje bez KW. umowa przedwstepna w formie aktu notarialnego jak
    > najbardziej mozliwa, lacznie z zapisami ktorych ewentualnie zazada bank.

    Nie wiem jaki banki widza problem. Kupilem mieszkanie, ktore nie mialo KW.
    Wniosek o jej zalozenie wystapil dopiero w akcie notarialnym.
    Do czasu wpisu banku do KW i zalozenia hipoteki bank pobiera stosowne
    ubezpieczenie i jest kryty.

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    dzialka, na ktorej stoi budynek na pewno ma KW i to bankowi wystarczy do
    czasu zalozenia odrebnej KW

  • 3. Data: 2007-08-09 14:12:21
    Od: "Krzysztof Ziolkowski" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    No Robercie, to jest deweloper, wiec trzeba mowic o ekspektatywie, a to
    wyjatkowo trudne slowo:))
    Generalnie DASIE przy zorientowanym doradcy.
    Pozostaje kwestia odstepnego: czy zmiesci sie ono w wartosci nieruchomosci.