  • 1. Data: 2008-09-20 12:15:15
    Temat: Kredyt na stare auto
    Od: "Kret z domu" <maytki(malpa)@o2.pl>

    Szukam banku który udziela kredytów na stare samochody.
    Jest to o tyle nietypowe że chodzi o samochód kempingowy który mając 10 lat
    potrafi nadal kosztować między 50000 a 100000zł,
    a 15 letni 30000, 40000zł.
    Dla większości banków w jakich byłem wiek samochodu + czas spłaty = max
    15lat...
    Nikogo nie interesuje że te auta są używane kilknaście dni w roku a ich
    całkowity przebieg potrafi być mniejszy niż typowych 5letnich osobówek.

    Znowu kredyty gotówkowe w bankach czesto kończą się na kwotach max 20000zł
    no i mają mało zachęcające oprocentowanie.

    Na razie jednyny bank który znalazłem to Polbank ale ich % nie są zbyt
    powalające.

    Przemek - maytki(małpa)o2.pl
    www.kluchojady.prv.pl

  • 2. Data: 2008-09-21 17:29:53
    Temat: Re: Kredyt na stare auto
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Kret z domu pisze:
> [...]
    > 20000zł no i mają mało zachęcające oprocentowanie.
    >
    > Na razie jednyny bank który znalazłem to Polbank ale ich % nie są zbyt
    przy 15 letnim samochodzie oprocentowanie kredytu samochodowego nie
    będziesz miał lepsze od przeciętnego kredytu gotówkowego...